וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביב גפן: "זו מלחמת העצמאות השנייה". קובי פרץ: "המפגינים שפגעו ברכב - אויבים מבית"

עודכן לאחרונה: 25.7.2023 / 12:53

אחרי ביטול עילת הסבירות וההפגנות הסוערות, כתב גפן: "בכל חיי לא זכור לי שעם ישראל הכריז מלחמה נגד השלטון שלו". סנדרסון: "התפלגנו יותר מתמיד, הזעקה אמיתית". פרץ הגיב בפוסט שעסק במפגינים שפגעו ברכב בשעה שהיו בתוכו ילדים, והאשים: "גרועים לא פחות ממחבלים"

בוידאו: הפגנה נגד המהפכה המשפטית, ירושלים/אבי רוקח

אמנים רבים לא נותרו אדישים ליום הסוער שהתרחש אתמול, ובו אישור החוק לביטול עילת הסבירות וההפגנות שאחריו. "בכל חיי לא זכור לי שעם ישראל הכריז מלחמה נגד השלטון שלו", כתב אביב גפן בטוויטר. "תקראו לזה מלחמת העצמאות השניה. אנחנו ננצח".

המוזיקאי הוותיק דני סנדרסון כתב בפייסבוק כי "בחודשים האחרונים קיוויתי שההידברות תצלח ושתימצא פשרה. זה לא שהאמת נמצאת במאצע, אך לרוב שם שוכנת השפיות". לדבריו, "אתמוך התפלגנו יותר מתמיד. אני עדיין מאמין שבתוך גוש המרכז, שנוטה ימינה ושמאלה, נמצא הרוב הנדרש שישכיל לחלץ אותנו מהמערבולת הקשה אליה נקלענו".

"הזעקה שבוקעת מחלק מהעם, ביניהם אני, היא כואבת ואמיתית", הוסיף. "טועים אלה שחושבים שזו רק שריקת הרוח".

מהצד השני של המתרס הפוליטי, הזמר קובי פרץ הגיב לפוסט שעסק במקרה שבו מפגינים נגד המהפכה המשפטית פגעו ברכב בשעה שהיו ילדים בתוכו. "התאפקתי לא לרשום ולא להגיב על מה שראיתי עכשיו אבל עד לילדים, מבוגרים ונשים. עלובים שכמותכם אתם חכמים על נשים וילדים, חתיכת נמושות, פחדנים. רק אפסים כמוכם מסוגלים לעשות דבר כזה. אתה הבושה הכי גדולה שיש לנו במדינה. צריך להוקיע אתכם ולהקיא עליכם, חבורת הזבל שכמותכם", כתב פרץ, "אתם האויב מבית הכי גדול שיש לנו. לא פחות מהמחבלים ואולי אף יותר. 'ערב רב' עליכם זה נאמר. עוקרי ועוכרי ישראל נמאסתם ואתם קרובים מאוד ליפול לתהום הכי גדולה שאין דרך חזרה ממנו. מושחתים נמאסתם".

בהמשך, פרץ פרסם הבהרה לדבריו בסטורי בעמוד האינסטגרם שלו: "כתבתי מילים כואבות בלהט הרגע, מתוך דאגה של אבא לסיטואציה האיומה, לקול זעקות השבר והפחד של הילדים. גם אני כמו כל עם ישראל בתקופה האחרונה ניזון מסרטוני הזוועה שרצים ברשת. אין מדובר בציבור שלם ועל זה אני מצר. ואת הקיצון שראיתי אתמול אני מתעב ובז להם. ערב תשעה באב, אני צם ומתפלל לאחדות בעם ישראל ומאחל רק לאהבת חינם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully