וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקנית לאורה ריבלין: "אבא שלי היה מכה אותי כשהיו אורחים בבית"

עודכן לאחרונה: 25.7.2023 / 12:55

השחקנית המוערכת סיפרה בריאיון לתכנית "פגישה עם רוני קובן" בכאן 11 כי האלימות הזאת נחרטה בה: "משהו מזה נשאר בי, שהמכה תבוא מאיפה שאתה לא מצפה". בריאיון סיפרה כוכבת "שישה אפסים" גם על במאי שהטריד אותה מינית: "הוא היה אלוהים בשבילי, וניסה לגעת בי"

השחקנית לאורה ריבלין: "אבא שלי היה מכה אותי כשהיו אורחים בבית"/מתוך "פגישה עם רוני קובן", כאן 11

לאורה ריבלין סיפרה בריאיון לרוני קובן כי סבלה כילדה מאלימות במשפחה. "אבא שלי דגל במשפט הזה של חושך שבטו שונא בנו", שיתפה בריאיון לעיתונאי רוני קובן בכאן 11. "הוא לא היכה אותי הרבה אבל תמיד זה היה כשהיו עוד אורחים בבית ואף פעם לא ידעתי מה הייתה הסיבה. ואם אמרתי למה אבא הייתי חוטפת עוד סטירה".

"אני חושבת שמשהו מזה נשאר בי. שהמכה תבוא מאיפה שאתה לא מצפה", אמרה ריבלין.

בריאיון סיפרה ריבלין גם על במאי שהטריד אותה מינית. "נסענו להצגה בעין השופט. אחרי חודש שלא עשינו הצגת והוא [הבמאי] אמר: בואי, נעשה חזרת טקסט. ובשבילי עין השופט היפה הוא ניסה לגעת בי", סיפרה ריבלין. "הוא היה אלוהים בשבילי. ואני חושבת שרק אחרי גיל 70 הבנתי מה זה חרט בי באמון שלי כלפי בני אדם. במיוחד גברים. וגם חרט משהו בהתייחסות שלי לגברים, שזה תמיד עם חשש".

ריבלין, מהשחקניות הבמה והמסך המוערכות בישראל, מככבת בימים אלה בסדרה "שישה אפסים" בכאן 11. הריאיון איתה בתכנית "פגישה עם רוני קובן" ישודר הערב, לאחר פרק הסיום של הסדרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully