וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לזה לא ציפיתם: ארקדי דוכין מוציא מיקסטייפ היפ הופ

עודכן לאחרונה: 25.7.2023 / 15:31

האלבום, "No Hip Hop" שמו, כולל 14 שירים שדוכין כתב והלחין, ובשלושה מהם היו שותפים ביצירה מיכאל כהן, מאור גרידיש ואנדרי רודיונוב. דוכין מסר כי כבר מאז שהוציא את אלבומו הכפול "כוכב האהבה" ב-1998 התאהב בהיפ הופ וכי מאז האהבה רק התעצמה. האזינו

ארקדי דוכין. ראובן קסטרו
ארקדי דוכין/ראובן קסטרו

ארקדי דוכין מוציא אלבום היפ הופ חדש, "No Hip Hop" - מיקסטייפ 1. האלבום החדש כולל 14 שירים שדוכין כתב והלחין, ובשלושה מהשירים היו שותפים ביצירה מיכאל כהן, מאור גרידיש ואנדרי רודיונוב. דוכין מסר כי כבר מאז שהוציא את אלבומו הכפול "כוכב האהבה" ב-1998 התאהב בהיפ הופ, וכי מאז האהבה הזאת התעצמה. להאזנה לאלבום בספוטיפיי - לחצו כאן.

בחודש שעבר, עם הגעתו לגיל 60, דוכין התראיין בהרחבה לוואלה! תרבות, וסיפר בין השאר על הילדות הקשה ("היטלר הרס להורים שלי את החיים, והם הרסו לי את החיים. זה עצוב להגיד - אני לא מתגעגע לאבא שלי, כי הוא היה אדם מאוד קשה. אני מתגעגע מאוד לאמא שלי, כי היא הייתה יוצאת מכליה בשביל להעניק בכוחותיה האחרונים איזושהי אהבה מינימלית"), על הדרך של הנטאשות ("היום אני יודע שאלוהים הפגיש אותנו, על רקע של אסונות. כל אחד מאיתנו עבר איזשהו אסון אישי"), על הפגיעה בלהקה מצד חברות התקליטים ("ניצלו את המסכנות שלנו. גנבו לנו איזה 70 מיליון שקל"), על ההימנעות שלו מהבעת עמדה פוליטית ("הצטערתי שחתמתי על מכתב המוזיקאים נגד סגירת כאן 11 כי זה הפך למשהו פוליטי וביקשתי להוציא את עצמי ממעגל השנאה").

בנוסף, העביר ביקורת על הצעירים ("קירל כבירה, אבל הייתי רוצה שיהיו לה גם שירים שיישארו קצת, בוא לא נקרא לזה לנצח, אבל בוא נגיד איזה 10 שנים. השירים של כל החבר'ה האלה לא מצמיחים שורש ועץ שמתעבה"), הביע חרטות ("מתחרט על כמה עשרות או אולי אפילו מאות שירים שלי, שלא תמיד היו ברמה שהגעתי אליה עם השנים. אבל הרפרטואר שלי הוא בין הכי חזקים שיש בישראל, ויש לי לפחות 200 שירים נצחיים") ושיתף במחשבות על המוות ("אני יותר מפחד לחיות מאשר למות. לחיות זה הרבה יותר מסובך. למות זה קל"). עוד אמר בריאיון המיוחד לוואלה! תרבות: "אם ארקדי הילד היה נפגש עם ארקדי בן ה-60 הוא היה אומר לו: בזבזת המון זמן בשינוי אנשים בכוח, בהתמרדות מול כל מיני מצבים. חבל שבמקום זה לא ישבת ויצרת שירים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully