וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחיר הפציעה: נסרין קדרי נאלצה לפרוש מהתכנית "רוקדים עם כוכבים"

25.7.2023 / 22:20

הזמרת שנפצעה בחזרות לתכנית אינה יכולה לשוב ולרקוד, ועל כן פרשה הערב מהתחרות. רפאל פליישמן, השותף לריקודים של נסרין, ירקוד מעתה עם דנה גרוצקי - שגם שותפה לריקודים נפצע

"רוקדים עם כוכבים" | נסרין קדרי מתבשרת שתיאלץ להפסיק בעקבות פציעה/קשת 12

הזמרת נסרין קדרי פרשה הערב (שלישי) מהתוכנית "רוקדים עם כוכבים", לאחר שנפצעה בחזרות לתוכנית. לפי חוקי התחרות, המתמודדים אינם יכולים להפסיד יותר מתכנית אחת, ועל כן קדרי נאלצה להפסיק כעת את השתתפותה.

"למרבה הצער, לאחר טיפול ובדיקה קבעו הרופאים כי נדרשת לה מנוחה נוספת שמונעת ממנה גם הפעם לעלות לרחבה. על פי חוקי הפורמט הבינלאומי לא ניתן להפסיד יותר מריקוד אחד ולכן זה סוף דרכה בתחרות", נמסר מקשת 12, שם משודרת התכנית.

עוד נמסרי כי רפאל פליישמן, השותף לריקודים של נסרין, ירקוד מעתה עם דנה גרוצקי - שגם שותפה לריקודים, סרגיי וולקוב, נפצע אף הוא בחזרות.

זו לא הפעם הראשונה שבה אחת המתמודדות ב"רוקדים עם כוכבים" נפצעת במהלך החזרות לתוכנית. בעונה שעברה נפצעה בר זומר במסגרת החזרות לשלב השידורים החיים. אחרי בדיקה עלה כי שברה את רגלה ולפיכך היא נאלצה לפרוש מהתוכנית. בפרידה מבר זומר ומהפרטנר שלה מתנאל קונבסקי נפרדו ממנה השופטים ויתר המתמודדים בתוכנית. אנה ארונוב, אחת השופטות בתוכנית, נחנקה מבכי ואמרה לה כמה הם ציפו שתגיע עד לשלבי הגמר. השופט דוד דביר הודה לה מאוד, אמר שהוא ויתר השופטים אוהבים אותה ומשוכנע כי הם ייפגשו בעתיד. זומר הודתה לכולם בדמעות.

לא רק בר זומר נפצעה בעונה שעברה. גם יעל בר זוהר, עדן פינס ועדי אשכנזי נפצעו, אך התאוששו וחזרו לרקוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully