וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סתיו הוכיחה שוב: אפשר להגיד עליה הכול, אבל פראיירית היא לא

דורין אליהו

עודכן לאחרונה: 26.7.2023 / 9:29

משימת הפריז מחרפנת את הדיירים: מי בשירותים ומי באמצע פגישת מחזור עם תלמידים. וגם: אורי נגר חי בסרט שהוא בפרק של "הרווק", וכוכבי העונה הקודמת בקאמבק לבית האח. דורין אליהו מסכמת עוד פרק של "האח הגדול", אבל חולמת על בינג' אחר לגמרי

"האח הגדול", 25 ביולי 2023. רשת 13, צילום מסך
דמעות בחדר האח. אברהם/צילום מסך, רשת 13

אלו ימים של גלי חום מהבילים, תהפוכות פוליטיות בוערות וכן, גם המזגן שלי התפגר בטרם עת. כך שאין שמחה ועולצת ממני על בואה של משימת הפריז האייקונית, שהגיעה בדיוק בזמן כדי לרענן את היחסים שלנו עם התוכנית ולחרפן את הדיירים שלנו במקסימום כשהם קפואים במקומם - רק כדי להוכיח שאין יותר מצחיק מאדם מבוגר בתחפושת ארנב שמשפריץ קטשופ בעין ממיכל שמשמיע רעש של פוק.

אבל המשימה הזו לא רק נועדה להוכיח שחוש ההומור שלנו לא ממש התפתח מאז ימי האדם הקדמון, אלא גם כדי לספק לנו כמה רגעים שהופכים את הדיירים שלנו לטפטפות השקייה נמרצות וכן, גם כדי לבחון מי מוכן לוותר בשביל הקבוצה למען התקציב ומי חתיכת סוציומט (אברהם, זה תמיד אברהם) - כאמור, כשהם קפואים במקומם ולא יכולים להגיב שכן, תזוזה גוררת פסילה ופסילה גורעת מהתקציב ופחות אוכל זה פחות דרמות בשבילנו וחבל.

כמו כן, לא רק קצבת מזון מדושנת עומדת על הפרק אלא הגביע הקדוש, הסניץ' המוזהב, השוונג של הפתי בר: מכתבים מהבית עבור הדיירים הוותיקים. בקיצור, האח הגדול עושה לדיירים את מה שמבחן המרשמלו עושה לפעוטות. רק שבמקום להבטיח להם טיול במפעל השוקולד של צ'ארלי, הוא מתגמל אותם במסרים מהבית.

וכיאה לכל משימת פריז, נרשמו כמה רגעי גזלייטינג חביבים כשבפתחם ברכת יום ההולדת של אבא בורגיל לשניר בנו הצעיר, כי באמת כבר יומיים שלא הכניסו לו מישהו מהבית. עם זאת, דברים שאבא של שניר לא אמר בדרשת הברכות שלו: אברהם חבר, לא נחש/שי בת זוג ממש אחלה/אני בסך הכל ממש מרוצה מהבחירות הרומנטיות שלכם ילדים חמודים שלי.

אאוץ'.

"האח הגדול", 25 ביולי 2023. רשת 13, צילום מסך
קאמבק לבית האח. שחף וטליה/צילום מסך, רשת 13

מסחטת רגשות נוספת פעלה על מצב טורבו כשאתי הוקפאה בדיוק באמצע פגישת מחזור של קומץ מובחר מהתלמידים שלה. כעיקרון אם היו מכניסים אותי לבית האח כדי לעשות חיים שכאלה עם המורות שלי מהתיכון, יש מצב שהיו צריכים לארגן לי ספיישל השחרות. אגדיל ואומר שבוע שידורים מיוחד. אף על פי כן, לעולם לא אדע אם מחיתי דמעה או שנכנס לי פירור עבש של במבה לעין. זה בסדר, לא צריך לדעת הכול בחיים.

אבל בדיוק ברגע שבו כתבתי שהדיירים הפתיעו לטובה והפגינו איפוק מושלם נוכח הפיתויים הרגשיים שהוצבו בפניהם - הגיע אברהם. שנשבר מול הכניסה של אמא שלו חרף העובדה שבתחילת הפרק הוא ממש כעס על שיר המכשיר, כי הפריז תפס אותה כשעשתה עניינים בשירותים ויש היתכנות לפסילה. למה? כי סוציומט נשאר סוציומט, שמשום מה חושב שלבכות בחדר האח עם משקפי שמש זה גברי ובכלל לא מפגין חולשה (לא, כי להיראות כמו מטומטם זה בטח עדיף).

בפינת דברים שגיליתי הפרק: טיילור מלכוב ואודיה הן לא אותה בת אדם, שי פוחדת מליצנים (פיפי, חרטטנית את חיה כבר חודש כבר וחצי עם הקאסט של קרקס מדראנו) ושאורי נגר חי בסרט שהוא בפרק של הרווק. סורי חיים שלנו, אבל לא נרשמתי לריאליטי הזה. אפילו לתת אדם שכמותי יש גבולות. ואני עשיתי בינג' של התוכנית "טעמים" עם צחי בוקששתר לאחרונה, אוקיי?

אבל אפשר להסכים שמי שמחמיא, מחבק, מלטף, מעיק בנשיקות, לוחש מילות אהבה באוזנה של יובלוי ואז גם גורם לה להתיש אותנו עם מונולוגים שלא מתאימים לתוכנית לכל המשפחה (לכאורה) - הוא לא מסכן, לא פלרטטן תמים ולא קורבן של בית שהחליט להפוך לרימייק של מפרץ האהבה. גם לנו זה קשה, אבל זה לא אומר שאנחנו מנסים להזרים כל יצור עם דופק ששונ"ץ בנסט.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
"האח הגדול", 25 ביולי 2023. רשת 13, צילום מסך
חמש יחידות ריאליטי. סתיו/צילום מסך, רשת 13

אבל אורי נגר לא לבד. כרגע כל הדיירים החדשים מטכסים אסטרטגיה עצלנית ולמעשה, מכלים את זמנם בניסיון לתקן את סתיו. כלומר, להיתלות על תוספות השיער שלה ולאחוז בהם בכל הכוח כדי לא לטבוע בתהום הנשייה של הריאליטי. כל זאת למרות ששמעתי שבוריס שיינדרובסקי מרגיש בודד שם למטה ושהוא ישמח לקצת חברה אנושית. נקודת הרתיחה של התחבולה הזו הגיעה עד לכדי בעבוע רוחות עולץ, כשליאל בראץ העניק לנו פרפורמס חקייני פוגעני של סתיו ברבי, בעת שהיא שרויה בקיפאון.

גם אחרי שהופשר הפריז, ליאל זיהה את ההזדמנות ולא חדל עד שסחט את הלימון של סתיו לכדי לימונדה ורודה, רק כדי ללגום עוד קצת מזמן המסך שלה. והעניין הוא, שליאל משוכנע שהוא חכם ואסטרטג דגול, אבל בפועל הוא לכל היותר תלמיד בכיתת מב"ר שהעתיק לא נכון את שיעורי הבית שלו, ממישהי שעשתה חמש יחידות ריאליטי - וסתיו מודעת לזה היטב. והיא מבינה שמאחורי כל קונפליקט שליאל מטפח מולה, הוא מנסה להרוויח משהו. וסתיו היא אמנם הרבה מאוד דברים. כאילו באמת, היא מילון אבן שושן של כל הסופרלטיבים הלא מחמיאים שניתן להעניק לאדם - אבל היא ממש לא פראיירית.

ולכן, כשזומנה לשיחת רגשות בחדר האח עם ליאל, כשהוא חובש פאה בלונדינית ארוכה, לובש שמלה ורודה וחמוש בפסיכולוגיה בגרוש, סתיו היטיבה לזהות את התחבולה בעת שליאל מטיח בה השגות פרוידיאניות. הברבי מצדה, הנהנה, עפעפה ואפילו פירגנה בדמעה מזויפת כמעט כמו הריסים שלה. היא עשתה הכול - חוץ מלהעניק לליאל את הרגע הטלוויזיוני שערג לו, תכנן וליטרלי התאפר עבורו (!) וטוב שכך. שחררו, סתיו לא צריכה שאף אחד יציל אותה וגם את רגע הגאולה שלה, תסמכו עליה שהיא כבר תארגן לעצמה.

די נו, אני באמת צריכה להתייחס לקאמבק של שחף וטליה? לא יודעת, משום מה זכרתי אותו יותר חתיך ועם פחות בדיחות אבא אבל הידד טליה, לפחות גילינו מה צבע העור האמיתי שלך (לא כתום) ושדיירי עבר מביאים יותר רייטינג. יאללה, שיביאו את המכתבים וילכו לסגור שת"פ עם חבילות טישו לחתונה שלהם, אין לי כוח לחרא הזה.

במקום זה, בואו נדבר על הכניסה של קאזם ועל איך, למען אלוהי הריאליטי (!!!!!) לא השאירו אותו שם לסיבוב שני. אני רק מדמיינת את מלחמת גוג ומגוג שהוא וסתיו היו יכולים להמית על הבית, להתאהב, להקים מפלגה פאשיסטית ולהחיל רפורמת שוקולית על הדיירים ואני מבינה שיש מצב שאין מה שיזיז אותי מהטלוויזיה עד ספטמבר. אבל העולם לא מושלם וגם את זה בטח שמחה רוטמן ייקח ממני. קאזם לבית או מרד!

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully