וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה פרץ מוציא שיר חדש ומגלה: "גנזתי כמעט 12 שירים"

עודכן לאחרונה: 26.7.2023 / 12:12

הזמר, שחגג באחרונה יומולדת 40, מוציא את השיר "מתגעגע" ומדבר על כמיהתו לחזור לדברים הראשונים שעשה, על גניזת אלבום שיצר בקורונה, על האיסור שקיבל מגל"צ להכניס אלכוהול לשטחה ועל המהפכה המשפטית: "רגע לפני שאנחנו מאבדים את המדינה שלנו, אנחנו צריכים להחזיר אותה"

הזמר משה פרץ, שחגג באחרונה יום הולדת 40, הוציא את השיר "מתגעגע". "כשאומרים 40 ישר נכנסת המילה המשבר", אמר פרץ בשיחה עם איריס קול ב-103fm, "אבל אני את כל המשבר הזה כבר עברתי בקורונה ובאתי לגיל 40 בהתחדשות של אנרגיות ויצירה - מחקתי את כל מה שהיה. בזמן הקורונה עבדתי על האלבום חדש, אבל לא הייתי שלם איתו, וגנזתי כמעט 12 שירים. בזמנים אחרים לא הייתי גונז אותו, אבל הפעם הייתי נחוש לבוא ולהתחיל משהו חדש. רציתי לחזור 14 שנה אחורה, לשירים של פעם, לדי אן איי האמיתי שלי. לכן קראתי לאלבום 'געגוע', כי זה מה שהוביל אותי - הגעגוע, הזיקה לגעת בדברים הראשונים שעשיתי. בדברים הראשונים שעשיתי היה הרבה אומץ, תעוזה והם היו מגוונים מאוד".

על השיר החדש "געגוע" אומר פרץ כי "זה לא שיר דיכאון קלאסי בינו לבינה. זה שיר שאהבתי מאוד כי תומר חן כתב אותו על סבתא שלו, ולא על האהובה שלו. אצלי, זה קיבל תפנית אחרת לגמרי".

פרץ התייחס בריאיון לפרסום אתמול במאקו, לפיו הגיע לגלי צה"ל עם בקבוק ערק, ומפקד התחנה דני זקן הורה לו להוציא את הבקבוק. "אני חייב לומר שלא נתקלתי עם מפקד התחנה בסיטואציה כזאת. יש לי שיר שנקרא 'ערק ואשכוליות'. כשאני הולך לדידי הררי או למקומות אחרים תמיד יש את הקוקטליים האלה. אמרתי אני אפתיע את דלית רצ'סטר. אחת החיילות אמרה, אי אפשר להכניס לפה אלכוהול, הכנסתי לשקית ופה נגמר האירוע".

כשנשאל פרץ על המהפכה המשטרית והמחאה בעקבותיה אמר פרץ: "מהרגע הראשון שבו אני קם בבוקר אני שומע על הפילוג ועל ההסתה של הצדדים, בעיקר של המנהיגים שלנו מכל צד. אני לא בעד שני הצדדים. אני לא ליכוד ואני לא השמאל. זה לא מעניין אותי. אני לא בעד קיצוניות, אני בעד הבנה, שיח ושלום בינינו ובין עצמנו. רגע לפני שאנחנו מאבדים את המדינה שלנו, אנחנו צריכים להחזיר אותה".

  • עוד באותו נושא:
  • משה פרץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully