וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"באפריקה אוהבים את ישראל": סטפן הוציא סינגל עם האמן הקונגולזי INNOSS'B

עודכן לאחרונה: 26.7.2023 / 12:42

הזמר סטפן לגר הוציא סינגל חדש, "PISTOLET" שמו, והסביר לאיריס קול ב-103fm כי "השיר עוסק בחיוביות, ובא לבטל את השליליות שבחיינו". זהו ניסיון נוסף של סטפן לפרוץ מעבר לים, לאחר שהשתתף בגמר העונה האחרונה של "רוקדים עם כוכבים"

סטפן לגר. יח"צ,
סטפן לגר/יח"צ

הזמר סטפן לגר הוציא סינגל חדש, "PISTOLET" שמו, בשיתוף פעולה עם האמן הקונגולזי INNOSS'B. השיר, בתרגום לעברית "אקדח", מדבר על תקופות קשות שעובר אדם והחשיבות להשאר אופטימי. השניים צילמו את הקליפ בקונגו שבאפריקה. זהו ניסיון נוסף של סטפן לפרוץ מעבר לים, לאחר שגם השתתף בגמר העונה האחרונה של "רוקדים עם כוכבים" בצרפת, וביצע את שיר הנושא לסרט הבינלאומי "סוניק" ובמאי הוציא את האלבום "No valer" המכוון מעבר לים.

"הכל התחיל מהודעה באינסטגרם - פניתי אליו, חשבתי שיכול היה שילוב טוב בינינו, השיחה התפתחה ותוך חודשיים הייתי אצלו בקונגו כדי לצלם את הקליפ", אמר סטפן בשיחה עם איריס קול ב־103fm, "הכל ממש זרם. השיר עוסק בחיוביות, ובא לבטל את השליליות שבחיינו. תמיד יש בעיות, אבל אנחנו צריכים לחשוב איך מגיעים למקום טוב יותר".

כשנשאל מדוע קליפ השיר נפתח בדגל ישראל, אמר סטפן: "הדגל שלי הוא משהו שאני גאה בו מאוד, אין לי מה להסתיר. באפריקה אוהבים את ישראל, אז היה לי חשוב להביא לחיבור הזה את הצד הישראלי שלי. בגלל שנולדתי בישראל, יש לי את הערכה ואת התחושה הזאת ששום דבר לא מובן מאליו".

  • עוד באותו נושא:
  • סטפן לגר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully