וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמאס: מופע האימים של אברהם וסתיו חזר לעוד סיבוב, ואנחנו נאלצים לבחור צד

דורין אליהו

עודכן לאחרונה: 28.7.2023 / 9:11

אורי נגר לומד על פלירטוטים ואסטרטגיה, יובל לוי שוב עסוקה בעצמה, ודיירים לא רלוונטיים אורזים מזוודות ויוצאים מהבית גם בלי לחכות להדחה. דורין אליהו מסכמת עוד פרק של "האח הגדול"

האח הגדול, 27 ביולי 2023. רשת 13, צילום מסך
הלכות הפלירטוט. אורי/צילום מסך, רשת 13

"פְלִרְטוּט הוא שֵׁם עֶצֶם - זָכָר (אלא מה) בלשון הדיבור וכן, שַׁעֲשׁוּעֵי אֲהָבִים, או מִשְׂחֲקֵי חִזּוּר לֹא מְחַיְּבִים" - לידיעת הדייר אורי נגר, 31 ואבא לשניים שרק הערב למד לכאורה את הלכות הפלירטוט המדוקדקות ועמד על ההבדל שבין תקשורת בריאה עם בת המין השני ובין הניסיון הבוטה להיכנס לתחתונים שלה אבל ממש להיתמם לגבי זה. בפרק הבא, ניתן לקוות שאורי יצליח ללמוד גם את רזי ההתנצלות ולהבין שמשפט כמו "סליחה אם פגעתי" הוא הכל - חוץ מהתנצלות. עם זאת, חשוב לזכור שגם את שרירי הבטן של אורי פרו מקס לא בנו ביום אחד, אז אינני גרידית.

בכל אופן במחמאה ופירגון לדייר לשעבר, בן. שמוכיח שהפיצ'ר הכי יעיל בעונה הזו, הוא היכולת של הדיירים הלא רלוונטיים לשנע את עצמם החוצה מבלי לחכות להדחה. מודה שלרגעים זה הרגיש כאילו שי דחפה לעצמה בצל בעין כדי להיראות עצובה אבל בסדר, אינני שופטת. אבל נחזור לסיבה האמיתית שגרמה לבן לארוז את הזקן, הקעקועים ולחתוך הביתה. ובמילים אחרות, ברוכים הבאים לעוד פרק במופע של סתיו ואברהם. או כמו שהאח הגדול קורא לו: אסיפת דיירים.

על מופע החימום המעייף: ליאל וריקי ששוב מוכיחים כמה שלסביות והומואים נועדו להיות אויבים. אבל נחזור לאירוע המרכזי, הריב המי יודע כמה של סתיו ואברהם. הפעם זה התחיל עם רמיזה בוטה (ונכונה) שכוונה לאורי נגר אודות הנחמדות האסטרטגית שלו כלפיה. הרי היא יודעת את זה. והוא יודע שהיא יודעת את זה ובהמשך הפרק, כשאורי נגר ירה לעצמו גם באשך השני והתוודה בפני ליאל שכל הקרבה לסתיו היא אכן מהלך אסטרטגי - גם אנחנו הבנו את זה. בגדול אורי מאמי, טיפ ממישהי שמפסידה בשש-בש גם כשנותנים לה לרמות בקוביות: זה ממש הבייסיק של אסטרטגיה לא להודות באסטרטגיה שלך. ובטח לא בבית מרושת מצלמות שרק משתוקק להקרין את הפדיחות שלך.

האח הגדול, 27 ביולי 2023. רשת 13, צילום מסך
אין לה מנדט. סתיו/צילום מסך, רשת 13

אך כאמור, גם הערב התברברנו במשך שעה וחצי על חילופי מילים וצעקות שבין סתיו לאברהם. בשלב זה קשה שלא לתהות מה קורה עם שאר הדיירים, האם הם זקוקים לחילוץ ואיזה תוכן הם מייצרים אם בכל פעם מחדש אנחנו שוב חוזרים לחרם המדומיין של אברהם ולעלבונות כלפי המראה החיצוני של סתיו. כמו כן, תנחומיי לשיר המכשיר שנקלעה לעימות שמרגיש כמו מה שקורה כשאבא ואמא מתגרשים וממש מתקמצנים על עורך דין. רק ששיר לא ילדה פריבילגית מצהלה ואף אחד לא הולך לפצות אותה רגשית עם טיול ליורודיסני.

בכלל, אברהם כל כך יהיר ורדוף, שנדמה שהוא ממש מתעקש שניקח את הצד של סתיו בעימות הזה. אם הוא רק היה יודע שמאחורי כל איום כוחני שהוא משגר אליה, הוא גם מזרים עוד תועפות של הצבעות לכיוונה, יש מצב שהוא היה מתייחד עם שואב האבק, או עם ספיר שמשום מה הוא בטוח שמישהו בעולם הזה מקנא בדבר העצוב הזה שמתרחש ביניהם. הרי לכולנו ברור שהוא יצא מטומטם כשהאשים את סתיו בהנעה לחרם, לא רק כי המילה הזו אכן לא נאמרה - אלא בעיקר כי אין לה את המנדט החברתי להזרים את הבית על אפילו פנקייקים.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
האח הגדול, 27 ביולי 2023. רשת 13, צילום מסך
חילופי מילים וצעקות. אברהם וסתיו/צילום מסך, רשת 13

בינתיים בחדר הכוחות, אורי נכנס לחדר ולא מנסה לפלרטט עם האח הגדול אבל בכל זאת מקבל ממנו הצעה מגונה לנצל את הכוח שלו, להוציא דייר מרשימת ההדחה ולהחליף אותו במישהו אחר. מתוך רשימה שמורכבת מסתיו וכמעט מכל הדיירים החדשים, הוא בוחר להשאיר את דנה כי הוא טוען שהתחבר אליה מהרגע הראשון (= נמשך אליה פצצות) וגם מכניס את אברהם לרשימה במקומה, כי גם שעון מיוחם דופק פעמיים ביום.

הו לא, היחסים בין יובלוי ויאיר מתחממים ואפשר להגיד שאינני טיפוס של קיץ. נכון, אני נואשת וייתכן ואסכים לצרוך כל סוג של תוכן שלא קשור לאברהם, ספיר או אורי נגר. אבל זה לא אומר שמגיע לי להתפשר על עוד סשן של יובלוי מדברת על יובלוי. על אחת כמה, כשנושא השיחה הוא בדידות ואכזבה מכך שהיא לא האדם הכי חשוב בבית. לידיעת יובלוי, יש דיירת ממש חמודה בבית העונה לשם עדן שליטרלי, מסיבה לא ברורה שהיא ככל הנראה הרס עצמי - ממש רוצה להכיר אותך.

נ.ב.
שעה עם פסיכולוגית עולה בממוצע 400 שקל, נראה לי שבשלב זה אתי רשאית להוציא קבלות.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully