וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקהל במופע של טיילור סוויפט גרם לרעידת אדמה בעוצמה של 2.3

30.7.2023 / 0:02

סייסמולוגית אמריקאית סיפרה כי כי הקהל שנכח בשתי הופעותיה של סוויפט הביא לתזוזות קרקע משמעותיות. בשתי ההופעות נכחו 144 אלף איש

טריילר לדוקו "טיילור סוויפט: מיס אמריקנה" של נטפליקס/נטפליקס

סיבוב ההופעות המצליח של המוזיקאית טיילור סוויפט ממשיך לספק כותרות מפתיעות. כלי תקשורת בארצות הברית דיווחו כי רבבות המעריצים שהגיעו להופעותיה באצטדיון הפוטבול בסיאטל בימים שבת ובראשון גרמו לפעילות סייסמולוגית חריגה שהייתה שוות ערך לרעידת אדמה בעוצמה של 2.3.

הסייסמולוגית ד"ר ג'קי קפלן אורבך סיפרה כי כי הקהל שנכח בשתי הופעותיה של סוויפט וקפץ בחלק מהשירים, הביא לתזוזות קרקע משמעותיות. בשתי ההופעות נכחו 144 אלף איש. לפי ד"ר קפלן אורבך, המופע שבר את השיא הקודם של סיאטל שנרשם בשנת 2011 במהלך משחק פוטבול כשהאוהדים חגגו במהלך המשחק. "ההבדל הוא של 0.3 אבל הרעידות הפעם היו פי שניים חזקות יותר".

סוויפט עצמה כתבה אחרי המופע בסיאטל: "סיאטל, זה היה בלי ספק אחד מסופי השבוע הטובים שהיו לי אי פעם. תודה על הכול - על העידוד, הצעקות, הקפיצות, הריקודים והשירים מהלב".

במהלך סוף השבוע פורסם כי סיבוב ההופעות של טיילור סוויפט צפוי להיות הסיבוב המרוויח ביותר אי פעם עם רווח של יותר מ-1.4 מיליארד דולר. סיבוב ההופעות החל לפני ארבעה חודשים בארצות הברית. בהמשך תופיע סוויפט גם באסיה ובאירופה. בסך הכול צפויה סוויפט להופיע 130 פעם, אלא אם היא תוסיף הופעות נוספות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully