וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קארדי בי זרקה מיקרופון על מעריצה לאחר שהשליכה עליה משקה

עודכן לאחרונה: 30.7.2023 / 11:39

הראפרית האמריקאית בת ה-30 השליכה את המיקרופון שלה לעבר מעריצה מהקהל בזמן שהופיעה בלאס וגאס בסוף השבוע האחרון אחרי שהאחרונה שפכה עליה כוס משקה. הרגע תועד והפך לוויראלי: "היא עשתה מה שצריך לעשות!" | צפו בתיעוד

הראפרית האמריקאית קארדי בי (30) השליכה את המיקרופון שלה בזמן שהופיעה בלאס וגאס בסוף השבוע האחרון לעבר מעריצה מהקהל לאחר שהעיפה עליה את המשקה שלה בזמן שהופיעה. הרגע תועד והפך לוויראלי בעוד המוזיקאית פרסמה בעצמה את הסרטון, והמעריצים מיהרו לתמוך בכוכבת: "היא עשתה מה שצריך לעשות! אנשים צריכים להפסיק לזרוק דברים על מוזיקאים", צייץ אחד מהמעריצים בטוויטר.

זו לא הפעם הראשונה שבה קארדי בי משליכה את המיקרופון לעבר מעריץ מהקהל. על פי הדיווחים, כבר בשנה שעברה במהלך פסטיבל Wireless קארדי בי השליכה על מעריץ את המיקרופון כמה פעמים.

לפני כחודש נפגעה הזמרת האמריקאית ביבי רקסה בפניה לאחר שטלפון נייד הושלך עליה מהקהל בזמן שהופיעה בניו יורק כחלק מסיבוב ההופעות שלה "Best F'n Night Of My Life". מיד לאחר המכה הזמרת צנחה על רצפת הבמה, הפסיקה את הופעתה ומספר אנשי צוות מיהרו לפנות אותה אל מאחורי הקלעים לקבלת טיפול רפואי. על פי הדיווחים, המוזיקאית זוכת הגראמי נזקקה לשלושה תפרים בפניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully