וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי פרץ מאיים לתבוע את רביב דרוקר: "קרא להחרים אותי והסית נגדי"

עודכן לאחרונה: 30.7.2023 / 15:18

לאחר מקרה בו מפגינים ניפצו שמשת מכונית כתב פרץ "אתם לא פחות ממחבלים ואולי יותר", ואז מחק ואמר כי הדברים נכתבו בלהט הרגע. דרוקר העביר ביקורת חריפה על פרץ, וכפארודיה על ההיפוך שחל בדעותיו קרא להחרימו ובאותה נשימה התנצל. הזמר מאיים עכשיו לתבוע אותו

רביב דרוקר בפתיח תכניתו "אזור בחירה" מעביר ביקורת על הזמר קובי פרץ, 25 ביולי 2023/צילום מסך, רשת 13

הזמר קובי פרץ שלח מכתב התראה לפני תביעה לעיתונאי והפרשן הפוליטי של חדשות 13, רביב דרוקר, ולרשת 13, בעקבות דברים שאמר דרוקר על פרץ בתכנית "אזור בחירה" שהגיש ביום שלישי האחרון. דרוקר הגיב לפוסט שכתב פרץ, לאחר ביטול עילת הסבירות בכנסת, ובו התייחס הזמר לאירוע בו מפגינים חסמו רכב ובו אישה ושלושה ילדים וניפצו את שמשת המכונית שלה. פרץ כתב בין השאר "אתם האויב מבית הכי גדול שיש לנו. לא פחות מהמחבלים ואולי אף יותר". בהמשך, פרץ מחק את דבריו והוסיף "כתבתי מילים כואבות בלהט הרגע".

לאחר הדברים, דרוקר, במונולוג הבעת הדעה בפתיחת תכניתו, העביר ביקורת חריפה על פרץ, ואמר בין השאר "אני ממליץ להחרים את כל הופעותיו של קובי פרץ, עבריין מורשע, מעלים מסים שכמותו, נמושה, פחדן ואפס". לאחר מכן, כפארודיה על ההיפוך שחל בדעותיו של פרץ עצמו, הבהיר דרוקר: "אבל אני רוצה להתנצל שאמרתי את זה, זה היה בלהט הרגע".

במכתב ההתראה, ששלח בסוף השבוע פרץ באמצעות עורך דינו שי אליאס, הוא טוען כי בדבריו של דרוקר, ובהם כביכול קריאה להחרמתו, מהווים לכאורה הוצאת דיבה, הסתה, פגיעה בשמו הטוב של פרץ ובפרנסתו. פרץ דורש מדרוקר להסיר את הפרסומים של דבריו, לחדול מ"הכפשה" של פרץ, לפרסום תיקון או הכחשה, להתנצל בפני בנוסח שיתואם מולו מראש, ולשלם לו פיצוי כספי בגובה של לפחות 200 אלף ש"ח.

רביב דרוקר סרב להגיב.

ראשית הדברים בפוסט של פרץ, שעלה לאחר ביטול עילת הסבירות בכנסת, בו התייחס הזמר למקרה שבו מפגינים נגד המהפכה המשפטית פגעו ברכב בשעה שהיו בו אישה וילדים. "התאפקתי לא לרשום ולא להגיב על מה שראיתי עכשיו אבל עד לילדים, מבוגרים ונשים", כתב פרץ. "עלובים שכמותכם אתם חכמים על נשים וילדים, חתיכת נמושות, פחדנים. רק אפסים כמוכם מסוגלים לעשות דבר כזה. אתם הבושה הכי גדולה שיש לנו במדינה. צריך להוקיע אתכם ולהקיא עליכם, חבורת הזבל שכמותכם. אתם האויב מבית הכי גדול שיש לנו. לא פחות מהמחבלים ואולי אף יותר. 'ערב רב' עליכם זה נאמר. עוקרי ועוכרי ישראל נמאסתם ואתם קרובים מאוד ליפול לתהום הכי גדולה שאין דרך חזרה ממנו. מושחתים נמאסתם".

בהמשך, פרץ מחק את הפוסט ופרסם הבהרה לדבריו בסטורי בעמוד האינסטגרם שלו: "כתבתי מילים כואבות בלהט הרגע, מתוך דאגה של אבא לסיטואציה האיומה, לקול זעקות השבר והפחד של הילדים. גם אני כמו כל עם ישראל בתקופה האחרונה ניזון מסרטוני הזוועה שרצים ברשת. אין מדובר בציבור שלם ועל זה אני מצר. ואת הקיצון שראיתי אתמול אני מתעב ובז להם. ערב תשעה באב, אני צם ומתפלל לאחדות בעם ישראל ומאחל רק לאהבת חינם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
רביב דרוקר וקובי פרץ. צילום מסך, ראובן קסטרו, ראובן קסטרו
רביב דרוקר וקובי פרץ/ראובן קסטרו, צילום מסך, ראובן קסטרו

בעקבות הדברים, דרוקר אמר במונולוג שלו בתחילת התכנית "אזור בחירה" ביום שלישי: "הזמר קובי פרץ לא היה יכול יותר להתאפק. כמה מפגינים חסמו אתמול רכב ובו אישה ושלושת ילדיה. היא מאוד נסערת ומתחילה לנסוע למרות המפגינים. אחד מהם, אולי מכעס על האפשרות שתדרוס מישהו, מנפץ את שמשת המכונית שלה. האישה והילדים, בצדק גמור, נסערים. פרץ עוד יותר נסער. המפגינים שהוכו, נדרסו, שברו עצמות, הטייס ה'צפונבון' שנלחם על עינו, עצורי השווא, החקיקה הדורסנית - כל זה לא הזיז לו. הסצנה הזאת הביאה אותו לכתוב את הדברים הבאים".

בשלב זה דרוקר קרא מהמילים הקשות שכתב פרץ על המפגינים, והוסיף: "מאוחר יותר מחק וכתב שזה היה בלהט הרגע והטיף כמובן לאהבת חינם. תשעה באב, יו נו. אז רק רציתי להגיד, שאני ממליץ להחרים את כל הופעותיו של קובי פרץ, לקרוא לכל מקום עבודה לא להזמין אותו לשום מקום, עבריין מורשע, מעלים מסים שכמותו, נמושה, פחדן ואפס. אבל אני רוצה להתנצל שאמרתי את זה, זה היה בלהט הרגע, אח שלנו אתה, קובי, אוהבים אותך, ואני מאחל לך שתקבל את כל האהבה שהורעפה לא מזמן על מירי מסיקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully