וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טינה פיי תהיה הבוסית החדשה של "סאטרדיי נייט לייב"? לא כל כך מהר

עודכן לאחרונה: 30.7.2023 / 13:31

לאחר שדווח כי השחקנית והקומיקאית מועמדת להיכנס לנעליו של המפיק לורן מייקלס ולהחליפו בתפקיד המפיקה בפועל של התוכנית המצליחה, ברשת NBC האמריקאית הכחישו את הדיווחים. צפו

לאחר שדווח בניו יורק פוסט כי השחקנית והקומיקאית טינה פיי מועמדת להיכנס לנעליו של המפיק לורן מייקלס ולהחליפו בתפקיד המפיקה בפועל של התוכנית המצליחה "סאטרדיי נייט לייב", רשת NBC האמריקאית הכחישה את הדיווחים.

על אף שמייקלס - שיצר את התוכנית הפופולרית ב-1975 - לא הודיע ​​רשמית על עזיבה, הוא דיבר בעבר על עזיבת התוכנית ואמר בריאון לתוכנית הבוקר של CBS כי יעזוב כשימלאו להיווסדותה של התכנית 50 שנה: "יש לי הרגשה שזה יהיה זמן ממש טוב לעזוב". העונה ה-50 של "SNL" תעלה לאקרנים בארצות הברית בסתיו 2024, גם בסימן יום הולדתו ה-80 של מייקלס באותה שנה.

ב-NBC הכחישו את הדיווחים על עזיבתו העתידית של מייקלס והצביעו על ראיון שלו בשנה שעברה לניו יורק טיימס, שבו אמר כי אין לו תוכניות עתידיות לפרוש. בנוסף, מקורב ל-NBC אמר למגזין אי-טי קנדה כי השמועה ההולכת וגוברת על פיי לא נכונה, בעוד מקורבת אחרת אמרה למגזין: "אני חושבת שפיי תעשה את זה".

הרזומה של פיי כולל שלושה פרסי גלובוס הזהב, שבעה פרסי אמי וארבעה פרסי גילדת שחקני המסך. היא מזוהה בשל הופעותיה בתוכנית וגם בקומדיה "רוק 30" שיצרה עם רוברט קרלוק, בהפקת מייקלס עצמו ובאותה NBC.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully