וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא ציפיתי שזה יהיה לי כל כך קשה": רותם מ'חתונמי' עונה לביקורת של הגולשים

עודכן לאחרונה: 30.7.2023 / 13:54

אחרי הסערה שהתעוררה בעקבות הפרק ששודר אתמול ב"חתונה ממבט ראשון", שבו פרץ ריב בין רותם פיינברג לרונן מיימון, כתבה רותם פוסט: "החוויה הזו, שהיא אומנם כל כך פומבית אבל יחד עם זאת גם כל כך אישית ועמוקה, אפשרה לי לפתוח את הלב, אבל גם הביאה איתה אתגרים"

תומר בשיחה עם מאי (האקסית) ומשה על הזוגיות עם יואנה/קשת 12

אחרי הסערה שהתעוררה בעקבות הפרק ששודר אתמול ב"חתונה ממבט ראשון", שבו פרץ ריב בין רותם פיינברג לרונן מיימון, כתבה היום (ראשון) רותם פוסט באינסטגרם שבו סיפרה על החוויה בתוכנית וענתה בדרכה על הביקורת כלפיה, לפיה היא התנהגה בשתלטנות כלפי רונן.

"כשהגעתי לתהליך היה לי ברור שאני לא אצפה מבן הזוג שלי לנחש מה מתאים ומה נוח עבורי", כתבה. "שלא אצפה ממנו לנחש איפה הגבולות שלי עוברים. אם הוא לא יידע מה מתאים לי ואם אני לא אדע מה מתאים לו, זה מתכון לאכזבה. מבחינתי, חלק מהאחריות שלי לתהליך הזה הוא לעזור לבן הזוג שלי להבין אותי ולהיות כמה שיותר בהירה וברורה, והוא צריך לעזור לי. ככה בונים את המרחב המשותף, שבתוכו אנחנו מתחילים להכיר ולברר אחד את השנייה.

"כשהקשר מתפתח, הביטחון בו מתגבר ולאט לאט הגבולות יורדים ומתגמשים, והמרחב המשותף הזה גדל ומתפתח לחיים שלמים. אבל כדי שזה יקרה, צריך להתחיל איפשהו ולרכוש ביטחון. אמון. תחושה שיש על מי להישען, על מי לסמוך. תחושה שיש מי שמבין את הרצונות שלי ומכבד אותם. והחוויה הזו, שהיא אומנם כל כך פומבית אבל יחד עם זאת גם כל כך אישית ועמוקה, אפשרה לי לפתוח את הלב, אבל גם הביאה איתה אתגרים לא צפויים".

רותם חתונמי. קשת 12, צילום מסך
פתחתי את הלב. רותם/צילום מסך, קשת 12

"לאורך החוויה הזו אני לומדת שיעורים חשובים על עצמי, על האמת שלי, הדרך שעברתי ושיש לי עוד לעבור", הוסיפה רותם. "לא ציפיתי שזה יהיה לי כל כך קשה, שזו תהיה רכבת עם תחנות של שמחה ושל חיבור, אבל גם תחנות של התמודדות עם רגעים של חוסר ודאות ופגיעות. החוויה הזו מזכירה לי שמציאת אהבה היא לא רק על הקשר שאנו חולקים עם אחרים, זה גם על הקשר העמוק שיש לנו עם עצמנו. ברגעים כאלו הפגיעות תופסת את מרכז הבמה וזו ההזמנות לאמץ את האנושיות שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully