וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היי, ברבי גירל": המגיש פוטר בגלל הערה סקסיסטית שזרק לכתבת בשידור

עודכן לאחרונה: 31.7.2023 / 10:58

מייקל סורסה, מנחה תכנית הרדיו-ספורט האמריקנית WBIG-FM ומזוהה עם השם "דון ג'רונימו", פוטר לאחר שזרק הערות סקסיסטיות כלפי הכתבת שרלה מקברייד בזמן ששידרה בשידור חי. "המילים האלה הדהדו שנאת נשים. אף אישה לא צריכה לחוות זאת במקום העבודה"

מייקל סורסה, מנחה תכנית הרדיו-ספורט האמריקנית WBIG-FM ומזוהה עם השם "דון ג'רונימו", פוטר אמש (ראשון) לאחר שזרק הערות סקסיסטיות כלפי הכתבת שרלה מקברייד. בזמן שדיבר עם המנחה הנוסף קראש יאנג, המנחה צעק לעברה של מקברייד כשחלפה על פניו: "היי ברבי גירל". בנוסף לכך, אמר: "חשבתי שהיא מעודדת". הוא המשיך מאוחר יותר בשידור כשזיהה את מקברייד והתייחס אליה שוב בצורה מחפיצה.

"לאחר בדיקה פנימית, דון ג'רונימו אינו עובד עוד בתכנית הרדיו WBIG-FM. אנחנו מתייחסים ברצינות רבה למקרים מסוג זה וההתנהגות הזו אינה מתיישבת עם ערכי היסוד שלנו", אמר אהרון היילנד, נשיא חברת iHeartMedia בהצהרה לוושינגטון פוסט. בנוסף, הממונים אסרו על ג'רומינו ויאנג להגיע למחנה האימונים אותו סיקרו בזמן חקירת המקרה והפסיקו לשדר את הראיון שהוקלט.

מגישה שרלה מקברייד שארלה. אינסטגרם, צילום מסך
מקברייד/צילום מסך, אינסטגרם

"כששמעתי את ההערות לעברי הרגשתי עלבון ומבוכה גדולה", אמרה העיתונאית. "ב-17 שנותיי כעיתונאית מקצועית לא חוויתי זלזול כזה שנעשה בצורה כל כך בוטה, וזאת בזמן שניסיתי לעבוד. המילים שלהם היו סקסיסטיות והדהדו שנאת נשים. אף אישה לא צריכה לחוות זאת במקום העבודה, ואני מעריכה את התגובה המהירה של המנהלים בנושא זה".

"נקטנו בפעולה מהירה כשנודע לנו שעובד iHeart זרק הערות סקסיסטיות ומחפיצות לעיתונאית בזמן שהיא שידרה בשידור חי", אמרו המנהלים בהצהרה ביום שישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully