וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לכבוד ט"ו באב: 7 שירים מחרמנים במיוחד. האזינו

1.8.2023 / 0:00

שירי אהבה לא חסרים, אבל שירים מלאי תשוקה שמצליחים לשמור גם על רוח רומנטית, הם כבר עסק אחר - לרגל יום האהבה קיבצנו כמה מהם, מסטיבי וונדר עד טייק דאת'

כריס אייזק - Wicked Game

כשמקשיבים לו היטב, השיר הזה של כריס אייזק הוא בעצם קינה נבואית על אהבה אומללה שמוכרחה להיגמר ברע - לא בדיוק החומר שממנו עושים שיר תשוקה. אז איך דווקא הקטע הזה הפך מזוהה כל כך עם הז'אנר, עד כדי כך שהמילים לא ממש משנות? כנראה בעיקר בזכות הקליפ האיקוני, שלתפוס אותו ב-MTV בתחילת הניינטיז הכי קרוב שהיה לנו לארוטיקה בסטרימינג, לפחות עד "יומן הנעל האדומה".

Take That - Pretty Things

השיר הלכאורה זניח הזה, מאלבום הקאמבק הבאמת זניח של טייק דאת' מ-2010, הוא בלדת תשוקה יפהפיה ומרגשת לא רק לנשים (צעירות בעיקר) אלא בכלל לנעורים שחולפים ולשיער שנסוג. בקיצור, צרות של בני 40 ורובי וויליאמס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM

סטיבי וונדר - My Cherie Amour

לא ברור מה מושך בשיר הזה יותר, המילים המדויקות או הקול הכובש של סטיבי וונדר. לעזאזל, איך הוא בכלל מגיע למצב שבו הוא צריך לכתוב שיר אהבה אובססיבי למישהי ולא ההפך? בימינו, אגב, היו מוציאים לו על זה צו הרחקה.

ריטה - ערב כחול עמוק

אם יש כותב אחד בישראל שעשה קריירה משירי תשוקה, הרי זה מאיר אריאל, שגם כשהוא כותב על נמלי תעופה, יחסים עם ערביי ישראל, נסיעה לחיפה או מפגש עם חברים בקיבוץ, איכשהו חוזר תמיד אל החרמנות האינהרנטית שלו. יש שיטענו ש"לוליטה" הפדופילי שכתב לגידי גוב הוא השיר הכי תשוקתי שלו, אבל האמת היא שקשה להתחרות ב"ערב כחול עמוק" בביצוע ריטה עם שורת הכמיהה האולטימטיבית של הזמר העברי - "ליפול על חרב, למות עליך".

The Teenagers - French Kiss

צרפתים הם כנראה העם החרמן בעולם, בטח כשזה נוגע לצעירים ולהיפסטרים שבהם. כאן, בשיר של הטינאייג'רס מ-2008, הם לא מניפים דגל לבן כפי שעשו אבותיהם, אלא אוכלים לבחורה ת'ראש עד שיגיעו לרגע המיוחל של הנשיקה, כשעל הדרך הם לא מוותרים על רפרנסים יום יומיים כמו "ריקוד מושחת" או וודקה רדבול.

רמי פורטיס - חלום כחול

בכל הקריירה המפוארת שלו, רמי פורטיס לא כתב הרבה שירי אהבה. למעשה, הוא כתב רק אחד כזה. אבל גם האהבה של פורטיס היא לא סרנדות, פרחים ושוקולד, אלא בעיקר סקס, ולא בהכרח מהסוג הפוטוגני. "יש טיפות של שיגעון בינינו" היא אולי לא השורה הרומנטית הקלאסית, אבל אין ספק שהיא מציירת את הסיטואציה בצבעים חיים.

סנופ דוג ופארל - Beautiful

טוב, נו, לסנופ דוג יש שירים מעט יותר תשוקתיים מהקטע המעודן יחסית הזה (נניח, "Sexual Eruption"), אבל בכל זאת מדובר בחג האהבה, והיות שכל דבר שסנופ שר ממילא נטען אוטומטית באווירת חדר מיטות כבדה, מותר להתענג דווקא על השיר הרך-יחסית הזה, שמבטא קצת רגשות אותנטיים.

  • עוד באותו נושא:
  • יום האהבה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully