וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארקדי דוכין עד ליאור נרקיס: לאן לצאת בט"ו באב?

עודכן לאחרונה: 1.8.2023 / 7:57

חושבים על ערב רומנטי? ריכזנו עבורכם את ההופעות הכי גדולות שייערכו הערב ברחבי הארץ לכבוד חוג האהבה העברי. לא לשכוח נשיקות

ארכדי דוכין שר דמיון חופשי של יצחק קלפטר ז"ל/מערכת וואלה!

שי המבר בבארבי תל אביב

יוצאת "הכוכב הבא" ובית הספר למוזיקה משיקה את האלבום החדש שלה, "כל החלומות", שכולל להיטים כמו "נתתי אותי אל העיר", "אלי את לי פריז", "פעם את לילה", "חייאתי" ועוד. אורחים: אפרת גוש ותמיר גרינברג.

נקמת הטרקטור בהיכל התרבות תל אביב

במסגרת פסטיבל "חוגגים אהבה בצוקר", הלהקה הוותיקה חוזרת במופע מיוחד לט"ו באב שמעבד מחדש את אלבום המופת שלה "מטבח אקוסטי", שכולל את כל להיטי ההרכב - בהם גם "משחק של דמעות", "היא", "אופניים וספר", "עפיפונים" ועוד - בגרסאות אינטימיות. אורחת: אפרת בן צור.

עברי לידר ותומר מייזנר באומן 17 תל אביב

שניים המוזיקאים מציגים את המופע "Merimim", ובאים להרים איתו את האומן 17 במסיבת ט"ו באב מלאת אהבה. הכניסה לבני 18 ומעלה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

חנן בן ארי בגני התערוכה בתל אביב

כמעט חודשיים אחרי צאת אלבומו השלישי "יש כאן יותר מזה", וימים ספורים אחרי שנולד ילדו השביעי, חנן בן ארי משיק מופע חדש ומושקע שיעלה שש פעמים על הבמה. יהיה תותים.

עידן עמדי בהיכל מנורה בתל אביב

הזמר המצליח וכוכב "פאודה" יציג בהיכל במיוחד לט"ו באב את המופע "חוגגים אהבה". בתכנית: שירים כמו "כאב של לוחמים", "חלק מהזמן", "עד שיעלה היום הבא" ועוד.

מארק אליהו במופע "About Love" בגן העצמאות בירושלים

באחת מהופעות הפתיחה של פסטיבל ישראל, אמן הקמנצ'ה המופלא ייפגש לערב אחד עם רשימת אורחים מפוארת: ריטה, שי צברי, ואלרי חמאתי ואמן כלי הנשיפה הטורקי עומר פארוק טקבילק. אחרי המופע, הצופים מוזמנים למסיבת אפטר פארטי במרכז העיר.

ארקדי דוכין בזאפה ירושלים

גדול הרומנטיקנים של המוזיקה הישראלית במופע "יש בי אהבה", עם כל שירי האהבה הגדולים - "היא לא דומה", "אוהבת לא אוהבת", "מרוב אהבתי", "נאמר כבר הכול", "מי אוהב אותך יותר ממני" ועוד. אורחים: שולי רנד ודוד ד'אור.

אמיר דדון באמפי מיני ישראל לטרון

האיש שבוחר נכון במופע מיוחד לט"ו באב, ובו ישיר ממיטב להיטיו: "אור גדול", "לא סתם", "שאריות של החיים", "כל יום כמו נס" ועוד. אורח: דני סנדרסון.

דודו אהרון במופע לט"ו באב בזאפה חיפה

אחד הכוכבים הגדולים של המוזיקה המזרחית ב-15 השנה האחרונות ישיר ממיטב שיריו האהובים: "טרמינל 3", "הכול זה מלמעלה", "אמא יקרה", "מזל מאזניים", "תגידו לה" ועוד.

ליאור נרקיס בקיסריה

כמדי שנה, הזמר הענק חוגג את ט"ו באב במופע "עושים אהבה", ובו ישיר שירים מראשית הקריירה שלו, שנמשכת כבר שלושה עשורים, ועד היום.

חיים משה בגריי ביהוד

האיש והאגדה חיים משה, שאחראי על כל כך הרבה רגעים גדולים בפסקול חיינו, חובר להרכב של שישה נגנים לביצוע שירים כמו "הקולות של פיראוס", "עיישה", "נשבע", "התמונות שבאלבום", "תן לזמן ללכת" ועוד.

יהודה פוליקר בפארק המדע נס ציונה

אגדת הרוק במופע ממיטב השירים, מימי בנזין ועד העשור האחרון, כולל "עיניים שלי", "יום שישי", "רדיו רמאללה", "פנים אל מול פנים" ועוד. לצידו תתארח הזמרת האדירה מירי מסיקה, שחידשה בעבר את "הצל שלי ואני".

יסמין מועלם בגריי מודיעין

הכוכבת העולה של המוזיקה הישראלית ("מסיבה", "סהרה"), שהוציאה לא מזמן את אלבומה החדש "אין עולם", מגיעה לכבוש את מודיעין, מכבים ורעות גם יחד.

עידן רייכל באמפי שוני בבנימינה

בואו, תנו לנו יד ונלך. לאן? למבצר שוני - שם יציג רייכל מופע פסנתר לט"ו באב שיכלול עיבודים חדשים לשלל להיטים מ-20 שנה של הצלחה מפוארת.

יזהר אשדות בזאפה הרצליה

החתן הטרי של פרס מפעל חיים מטעם אקו"ם ולהקתו יחגגו בהרצליה 30 שנות קריירת סולו, עם כל הלהיטים מכל התקופות. אורח מיוחד: האחד והיחיד מאור כהן.

שימי תבורי בהיכל התרבות כפר סבא

תבורי מלווה אותנו בקולו כבר עשורים, והערב הוא עולה בהיכל התרבות בכפר סבא עם המופע "המיטב", ובו ביצועים לקלאסיקות כמו עוד "סיפור אחד של אהבה, אתמול היית שונה, לילה בלי כוכב, אין לי אהבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully