וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזי בצלאל רכש 51% מאולפני מובי מוביל תמורת 10 מיליון שקל

עודכן לאחרונה: 1.8.2023 / 13:32

חברת ההפקות Mountaintop Productions בבעלות חזי בצלאל מרחיבה את מעורבותה בשוק ההפקות. בנוסף לשירותי הפקה, תמשיך החברה להחזיק גם באולפני טלוויזיה וציוד השכרה. מנכ"לית החברה ב-15 השנים האחרונות, שני ינקו, תמשיך בתפקידה

חזי בצלאל עמרי קרני. ברנדט אלפרן,
חזי בצלאל, קרני ועמרי/ברנדט אלפרן

חברת ההפקות Mountaintop Productions בבעלות חזי בצלאל מרחיבה את מעורבותה בשוק ההפקות ורוכשת 51 אחוזים מאולפני מובי מוביל בעסקה המוערכת בשווי של למעלה מ-10 מיליון שקלים. בנוסף לשירותי הפקה, תמשיך החברה להחזיק גם באולפני טלוויזיה וציוד השכרה. מנכ"לית החברה ב-15 השנים האחרונות, שני ינקו, תמשיך בתפקידה.

חברת "מובי מוביל" הוותיקה מצטרפת למגוון העסקים בתחום הקולנוע של בצלאל, המנהל את החברה עם בנו עמרי ובתו קרני, יוצרי קולנוע בעצמם. הסרט המפורסם ביותר שהפיקה החברה בארצות הברית הוא "סיפור על אהבה וחושך" בבימוי נטלי פולארד, המבוסס על ספרו של עמוס עוז. בנוסף הפיקה את "פולארד" של עמרי אסנהיים, "סוף סוף" סרט הביכורים של תום נשר שצילומיו הסתיימו לאחרונה, "מפריח היונים", "הקפות", "הלילה הזה" ו"ימים נוראים", שזכה בפרס אופיר לסרט הטוב ביותר - בנוסף למגוון פרויקטים בארה"ב שבהם לקחו חלק, בין היתר, השחקנים פיליפ סימור הופמן, כריסטופר ווקן, דמי מור, ליב טיילר, ג'ולייט לואיס וג'סיקה לאנג.

בספטמבר אשתקד רכשה החברה 50 אחוזים מחברת ההפקות ההוליוודית Big Swell, בשותפות עם המפיק האמריקאי אנדי הורוביץ. בעיצומה של הקורונה עברה מובי מוביל למתחם הטלויזיה החינוכית בתל אביב אשר משתרע על 12 אלף מ"ר. כחלק מהמהלך נרכש ציוד חדש ומתקדם. כמו כן ישופצו האולפנים שם. את Mountaintop Productions ייצג בעסקה עו"ד שאול שרצר, ואת מובי מוביל ייצג ליאור גרו.

  • עוד באותו נושא:
  • חזי בצלאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully