וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארי שמאי זועם על הדחתו מערוץ 14: "ינון מגל הוא אחד המנוולים העיקריים"

עודכן לאחרונה: 1.8.2023 / 22:40

איש התקשורת, שהודח מערוץ 14 אחרי שקרא בשידור לשחרר את יגאל עמיר, פרסם פוסט בפייסבוק שבו כתב "וכל המחניף לרשע נופל בידו". לאחד ממגיביו שהתייחס לינון מגל, כתב: "הוא אחד המנוולים העיקריים"

ינון מגל ארי שמאי. ערוץ 14, צילום מסך
מגל ושמאי/צילום מסך, ערוץ 14

איש התקשורת ארי שמאי, שהודח שלשום מערוץ 14 אחרי שקרא בשידור של תכנית "הפטריוטים" לשחרר מהכלא את רוצח ראש הממשלה יגאל עמיר, כתב הערב (שלישי) פוסט בפייסבוק שבו עקץ את חבריו לשעבר לפאנל "הפטריוטים" ואת מי שתמך בהדחתו - "וכל המחניף לרשע נופל בידו". ארי שמאי קיבל תגובות רבות מתומכיו בפייסבוק, ולחלקם אף ענה.

לאחד ממגיביו שהציג צילום מסך שלו שבו הפציר בינון מגל להחזיר את ארי שמאי לשידור, ענה לו שמאי: "ינון הוא אחד המנוולים העיקריים". לגולש אחר שכתב לו "כדאי שהערוץ יחזיר אותך מהר לפאנל", ענה: "לא יבקשו, ולא הייתי חוזר". טרם נמסרה תגובה מטעם ינון מגל.

אתמול התייחס מגיש תוכנית הבוקר של ערוץ 14 שי גולדן לדבריו של שמאי באמרו: "יגאל עמיר לא ניסה לרצוח ראש ממשלה, יגאל עמיר ניסה לשים סוף למדינת ישראל, לשים סוף לדמוקרטיה הישראלית, לשים סוף למשחק הבסיסי, ההוגן, של הכרעת ציבור פה. ואנחנו היום מקוננים על זה שהשמאל לא מכבד את הכרעת הרוב - וזה מה שעשה יגאל עמיר. הוא ניסה להוריד ראש ממשלה באמצעות כדורים, באמצעות נשק".

שלשום כאמור התייחס שמאי לאפשרות שבג"ץ יפסוק חקיקה פרסונלית בדומה לזאת של החוק שנועד לסייע למקורבו של אריה דרעי בעיריית טבריה, והעלה כאנלוגיה את הקריאה לשחרר את רוצח ראש הממשלה רבין. קהל התוכנית, המשודרת בשידור חי, מחאו לו כפיים. שמאי משמש בין היתר גם כעורך דינו של יגאל עמיר.

מערוץ עכשיו 14 נמסר: "הדברים החמורים שאמר ארי שמאי משקפים את דעתו בלבד. לאור חומרת הדברים, מר שמאי לא יוזמן יותר להופיע בתכניות הערוץ".

ארי שמאי מסר בתגובה: "עוד בתקופה שבחרתי מרצ או חד"ש, דיברתי נגד החוק הפרסונלי והרטרואקטיבי המונע את קציבת עונשו של המתנקש יגאל עמיר. לו היה נקצב עונשו, כבר היה משוחרר. להזכירכם, לרוצח צבי גור היה תאריך שחרור, ליגאל עמיר אין. עומד מאחורי דברי, הם דמוקרטים יותר מכל ההפגנות בקפלן, לידיעת קברניטי ערוץ 14 וחיים לוינסון. אשמח להתראיין בנושא בכל כלי תקשורת פלורליסטי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully