וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלוש רקדניות לשעבר של ליזו תובעות אותה על הטרדה מינית

עודכן לאחרונה: 2.8.2023 / 10:12

בתביעה נטען כי הזמרת ביקשה מרקדנית לגעת בחזה של חשפנית, וכי ליזו, שנחשבה למי שתומכת בתנועת הגוף החיובי, השפילה רקדנית על כך שעלתה במשקל. הרקדניות טוענות עוד כי נגד הזמרת וחברת ההפקה שלה לסביבת עבודה עוינת, אפליה, תקיפה וכליאת שווא

ליזו, טקס הגראמי. GettyImages
ליזו/GettyImages

שלוש רקדניות לשעבר של הזמרת מליסה ויוויאן ג'פרסון, המוכרת בשם הבמה שלה ליזו, תובעות אותה, את חברת ההפקה שלה ואת מנהלת צוות הרקדניות שלה, בטענות להטרדה מינית, אפליה, תקיפה וכליאת שווא, וטוענות שזוכת הגראמי וחברת ההפקה יצרו סביבת עבודה עוינת.

בתביעה האזרחית, שהוגשה אתמול (שלישי) לבית המשפט העליון של לוס אנג'לס, נטען שליזו לחצה על הרקדניות שלה לגעת בחשפניות עירומות במועדון חשפנות באמסטרדם. עוד נטען כי השפילה את אחת מהן על כך שעלתה במשקל לפני שפיטרה אותה.

בכתב התביעה פורט כי לאחר שהופיעו באמסטרדם, ליזו והצוות שלה הלכו להופעה מינית ברובע החלונות האדומים, ושם "ליזו התחילה להזמין רקדניות לגעת בחשפניות עירומות". במהלך ההופעה, ליזו לחצה על אחת מהרקדניות לגעת בשדיה של אחת החשפניות, על פי כתב התביעה.

ליזו נחשבת דווקא למי שתומכת בתנועת הגוף החיובי, הדוגלת בקידום דימוי גוף חיובי בקרב כלל האנושות ומבקשת לאתגר את מיתוס היופי ואידיאל הרזון הרווח. אולם דווקא היא מואשמת בכך שהשפילה את אחת הרקדניות שלה על כך שעלתה במשקל, והאשימה אותה שאינה מחויבת לתפקיד. הרקדנית פוטרה בחודש מאי על כך שהקליטה פגישה שבמהלכה ליזו נתנה הערות לרקדניות על ההופעות שלהן, כך על פי התלונה.

מנהלת הרקדניות של ליזו, ששימשה כשופטת בתכנית הריאליטי של הזמרת, "הבחורות הגדולות של ליזו" באמזון פריים וידאו, מואשמת בתביעה בכך שכפתה את אמונותיה הנוצריות על הרקדניות. בתביעה נטען כי היא התייחסה לאחת הרקדניות כ"לא מאמינה" ואמרה לקולגות שלה, "אף עבודה ואף אחד לא יעצרו אותי מלדבר על האל".

המתלוננות מבקשות פיצויים בסכום שלא הוגדר. נציגיה של ליזו טרם הגיבו לפניות של התקשורת בחו"ל שביקשו מהם להגיב על התביעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully