וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל ישראל, חוצות היוצר: 7 המלצות לתחילת אוגוסט

עודכן לאחרונה: 3.8.2023 / 15:44

פסטיבל ישראל, חוצות היוצר, מופע מחווה למאיר אריאל - ועוד כמה המלצות תרבותיות ששווה לשים אליהן לב השבוע

פסטיבל ישראל

הפסטיבל, בניהולם האמנותי של איתי מאוטנר ומיכל ואעקנין. יארח שמות עולים וכוכבות גדולות מהעולם: גורו הפודקאסטים איירה גלאס, טריונה Tank בול סולנית Tank and The Bangas, הכוריאוגרפית אליס ריפול מברזיל, יוצרת התיאטרון לולה אריאס והכוריאוגרפית מרינה אוטרו מארגנטינה, יחד עם הקבוצות והאנסמבלים שלהן. לצד זה ישתתפו יוצרים ויוצרות מקומיים שיציגו בבכורה בפסטיבל עבודות מקור. בין היתר: נטע וינר, קורין קיציס, מארק אליהו, אקו, סמיון אלקסנדרובסקי, מאיה קוסובר וניר גורלי, שי צברי, יענקל'ה רוטבליט, ריטה, אתגר קרת, גלי עטרי, יסמין מועלם, קולקטיב האמנים החיפאי Broken Fingaz, אלי לוזון, איתמר שמשוני, אופיר יודילביץ' ורבים נוספים.

הפסטיבל ייפתח עם שני קונצרטים בינלאומיים גדולים בגן העצמאות, יימשך באולמות של תיאטרון ירושלים ויינעל בשלושה ימים דחוסים של יצירה ברחבי קמפוס ירושלים לאמנויות.

מתי? 1-11 באוגוסט

איפה? גן העצמאות, תיאטרון י-ם וברחבי קמפוס ירושלים לאמנויות - ירושלים

חוצות היוצר

הפסטיבל יעלה כמה מופעים מסקרנים עם שילובים מעניינים. בין השאר יופיעו: ריטה תארח את שירי מימון, אגם בוחבוט, סטטיק, התקווה 6, עילי בוטנר וילדי החוץ, נסרין קדרי, שרית חדד, אודיה, אבי אבורומי, עדן בן זקן, אושר כהן, שלום חנוך, ברי סחרוף, אהוד בנאי, אביב גפן, סאבלימינל והצל, עידן עמדי מארח את יסמין מועלם. בנוסף יוצגו ביתני אומנות, תיאטרון רחוב, מתחם קולינרי ותערוכות פופ-אפ.

מתי? 7-19 באוגוסט

איפה? בריכת הסולטן בירושלים

פסטיבל סנטרל פארק

הגרסה המחודשת של פסטיבל יערות מנשה חוגג השנה את שנתו ה-15 עם כמה הופעות שוות במיוחד: שרית חדד, שלומי שבן, נגה ארז, ברי סחרוף, יוני בלוך, אברהם טל, סטטיק, אודיה, שייגעצ, בניה ברבי, יסמין מועלם, בלקן ביט בוקס, אגם בוחבוט, רד אקסס מארחים את אסף אמדורסקי, מארינה מקסימיליאן מארחת את לא כוחות, טדי נגוסה, נורוז, קותימאן, ג'ימבו ג'יי,עדן דרסו, תמיר בר, אפרת גוש מארחת את צ'יל פיל, רותם בר אור, תמרדה, נטע וינר, עלי אשדות ועוד ועוד

מתי? 9-12 באוגוסט

איפה? מועצה אזורית מגידו

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

שקל או שקר

תערוכה חדשה במוזיאון ישראל המזמינה את הקהל לגלות את הפער בין אמת ושקר במחקר ההיסטורי דרך אוסף המטבעות הייחודי שלו. התערוכה פורשת את סיפורם המרתק של מטבעות מדומים, ששימשו במקור כמזכרות ייחודיות (החל מהמאה ה-16) אך נתקבלו במהרה כפריטים אותנטיים מן העבר הרחוק.
היא מציגה למבקרים "שקלים דמיוניים" ומטבעות מדומים נוספים של דמויות מוכרות מהתנ"ך כמו אברהם ושרה, משה, דוד ושלמה, ומעלה מחשבות שרלוונטיות גם בימינו למול ה'פייק ניוז', והקו הדק שבין אמת לשקר, ואיך מושפעת המציאות מהתאווה לידע והתשוקה לחפצים יקרי ערך מן העבר.

איפה? מוזיאון ישראל

מופע מחווה למאיר אריאל

המופע השנתי המסורתי לזכרו של המוזיקאי מאיר אריאל חוזר לבמה השנה בציון 24 שנים לפטירתו. בין השאר יופיעו איה זהבי פייגלין, אפרת גוש, ארז לב ארי, חמי רודנר, מוקי, ובניו אהוד ושחר אריאל.

מתי? 8 באוגוסט

איפה? פארק אריאל שרון

"Spring Water"

מרכז אדמונד דה רוטשילד יקיים לראשונה תערוכה בשיתוף פעולה עם חברת מי אביבים, בה ישתתפו אמנים ואמניות שיפתחו ביצירותיהם צוהר אל עבר היקום המטונף של הביוב.

מתי? עד 6 באוקטובר

איפה? מרכז אדמונד דה רוטשילד, תל אביב

כולם רוצים לחיות

תלמידי שנה ב' הסטודיו לביטוי בימתי "הדרך" בהנהלת איל כהן ורותי דייכס מעלים את "כולם רוצים לחיות", המחזה המופלא של האחד והיחיד, גדול מחזאי ישראל חנוך לוין המנוח. בימוי ועריכה מוזיקלית: דודו באוכנר, עיצוב תאורה: דן לוצ'י, עיצוב תלבושות: לירון ספיר.

מתי? 6 באוגוסט, 20:30

איפה? התקומה 1 תל אביב

  • עוד באותו נושא:
  • שרית חדד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully