וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מי הולך ככה לסרט?!" דוגמנית OnlyFans הגיעה לקולנוע בלבוש חושפני וחטפה בראש

6.8.2023 / 0:10

כוכבת הרשת ודוגמנית העירום, אינדי יונג, החליטה ללכת לסרט כשהיא לבושה בשמלה שחושפת הרבה יותר ממה שאתם מתארים לעצמכם. ברשת יצאו נגד הבחירה שלה

אינדי ג'ונג נוהגת ללבוש שמלות חושפניות בפומבי/@indianarajung2022

כוכבת רשת ויוצרת תוכן למבוגרים, המזוהה ע"י המעריצים שלה כאינדי יונג, נצפתה לאחרונה מגיעה לבית הקולנוע בשמלה שכמעט חושפת את ישבנה ואיבר מינה. הבחירה הזו יצרה סערה ברשת, למרות שהיא כבר נצפתה בעבר בשמלה הזאת בצבעים שונים, רק שהפעם העובדה שהיא הגיעה לבושה ככה לסרט הטרידה את הגולשים - כך דווח בניו יורק פוסט.

סרטון של דוגמנית ה-OnlyFans הפך ויראלי בזכות השמלה הפרובוקטיבית שלה וצבר מיליוני צפיות ברשתות החברתיות. היא תועדה כשהיא עומדת בדוכן החטיפים לפני הסרט, לבושה בשמלה שחורה שמגיעה כמעט עד הרצפה וחושפת צד שלם של הגוף שלה, כשכל מה שמונע חשיפה מוחלטת אלה שתי רצועות זהב. נראה שתנועה אחת לא במקום ויונג תשאיר ערומה לגמרי.

אינדי יונג בשמלה פרובקטיבית. twitter.com/dom_lucre, צילום מסך
יונג והשמלה שעוררה סערה/צילום מסך, twitter.com/dom_lucre

כפי שציינו, היא כבר שיתפה בעבר סרטונים שלה בטיקטוק ובאינסטגרם בהם שהיא לבושה באותה גזרה של שמלה בצבעים ורוד עז (בתחנת רכבת תחתית בברצלונה) וכתום (ברחובות פריז), אבל המקום שאליו הגיעה הפעם היה מה שהפך את הבחירה שלה למוגזמת אפילו יותר, בעיני הצופים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

"בעיני היא מתחננת לתשומת לב", כתב אחד ואחר הוסיף: "היא מהממת, אבל באמת, קצת קלאס. היא תראה מדהים גם אם היא תשים עליה עוד קצת בד". צופה נוסף כתב: "נראה שהיא חיפשה תשומת לב והיא קיבלה אותה. זה לא עניין של להביך אותה בגלל בחירת הלבוש שלה, אבל היא צריכה לבחור לבוש שמתאים לאירועים ספציפיים". צופה נוספת צייצה בטוויטר: "לא הייתי יושבת על שום כיסא ציבורי עם השמלה הזאת. תודה".

עוד בנושא:
דוגמנית חשפה בטעות את החזה שלה בתצוגת האופנה - וזו אמירה עוצמתית

דוגמנית OnlyFans הצטלמה בעירום במערה ונתקעה שם עד שהגיע החילוץ

והנה היא באותה שמלה בסופרמרקט

ובתחנת רכבת:

ובפריז

ויש אותה גם בכתום

במעלית

ועם חברה

או סתם במרפסת

היו גם כאלה שפרגנו ללוק הנועז. "זו המקבילה האמיתית של ג'סיקה ראביט", שיבח אחד ואחר כתב: "אני אפילו לא כועס. אני מתרשם". משתמש נוסף כתב: "אני רואה יותר עור בחדר הכושר ואפילו יותר מזה על החוף. זה לא שהיא מסתובבת וחושפת את עצמה בפני אנשים. אני לא חושב שזה "האינטרנט" שכועס עליה, אלא רק אנשים דתיים באופן כללי".

לעומתו כתב גולש אחר: "זה ממש מוגזם ליציאה לסרט ונראה לא נוח - היא צועקת 'אני רוצה תשומת לב'. היא יכולה לעשות מה שהיא רוצה, אבל אני לא מכיר הרבה גברים שהיו רוצים שהילדה שלהם תתלבש ככה".

"צפיתי בזה 400 פעמים, ובכל פעם נעשיתי זועם יותר", סיכם גבר אחר את הדיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully