וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עטרה אוריה על הסינגל הקשה: "ההשראה לכל שיר הוא החיים ואלה חיי"

עודכן לאחרונה: 3.8.2023 / 16:30

היוצרת הצעירה הוציאה לאחרונה את סינגל הבכורה שלה "ילד מטריה" שמתבונן מהצד בחווית התעללות קשה שאותה עובר ילד בשם עומר על ידי חבריו לבית הספר

היוצרת הצעירה עטרה אוריה הוציאה לאחרונה את סינגל הבכורה שלה "ילד מטריה" שמתבונן מהצד בחווית התעללות קשה אותה עובר ילד בשם עומר על ידי חבריו לבית הספר. בראיון לסיון כהן ב-103fm חשפה אוריה: "ההשראה לכל שיר הוא החיים עצמם ואלה חיי. מה שקרה, מה שראיתי, מה שחוויתי".

עוד סיפרה: "אמנם היום אני כבר אישה ואת המוזרות שלי למדתי לחבק ולאהוב, אבל אני חושבת שקשה נורא להשתחרר מתוויות שמדביקים עלינו. זה יכול ללוות אותנו לאורך כל החיים וצריך לתת על זה את הדעת". בהמשך הוסיפה ואמרה כי "יש משהו מרפא בלשיר את השיר, בלראות תגובה של אנשים ששומעים אותו ואיך הם מביעים את הפרשנות שלהם לשיר הזה. בכלל, מוזיקה היא דבר מרפא".

בהמשך הראיון סיפרה אוריה על המפגש שלה בגיל 9 בלבד עם הכתיבה, שלדבריה עזרה לה לבטא את מה שרצתה להגיד. "זה מן איזה ממד אחר שבו את יכולה פשוט לברוא לעצמך עולם או סיפור או תחושה, ושם הבנתי שיש לי את הכוח בכל רגע נתון להפוך את הלימון ללימונדה".

לבסוף אמרה כי כשהוציאה את "ילד מטריה" באופן רשמי ביקשה דבר אחד בלבד: "שהשיר יגיע למי שזקוק לו, כי אני יודעת כמה כוח יש למוזיקה".

  • עוד באותו נושא:
  • בריונות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully