וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקן זבולון מושיאשווילי, שכיכב בסדרה "שמש", הלך לעולמו בגיל 52

עודכן לאחרונה: 4.8.2023 / 11:41

השחקן הלך לעולמו בגיל 52, בתום מאבק ממושך במחלה ממנה סבל. תפקידו המפורסם ביותר הוא ששי בסדרה שמש; מושיאשווילי שיחק גם בסרטים ובהצגות. צביקה הדר: "השמש שקעה". גלית גיאת: "אמר שהכל דבש גם כשהיה לו קשה"

השחקן זבולון מושיאשווילי הלך לעולמו הלילה (שישי), בגיל 52. זבולון היה מוכר בשל תפקידו בתור ששי בסדרה "שמש". השחקן הלך לעולמו בתום מאבק ממושך במחלת כבד ממנה סבל. מסע ההלוויה יצא היום (שישי) בשעה 14:00 מבית הכנסת הגאורגי בשכונת שלום בנוף הגליל.

חברו לסדרה "שמש" צביקה הדר נפרד ממנו: "השמש שקעה. הכרתי את זבולון כשסיים בית ספר למשחק. בטלוויזיה בפעם הראשונה שלו עשיתי איתו מערכונים בשעשועון 'עשינו עסק' בסוף כל פרק. אחר כך בתפקיד שוליית הקוסם בסרט 'עפולה אקספרס' והשיא כמובן כשליהקנו אותו לתפקיד האלמותי של ששי ב'שמש'. בשנים האחרונות פחות היינו בקשר הדוק אבל נפגשנו לעיתים כל החבורה וצחקנו על כך הרבה חוויות ואמרנו שבסוף נעשה איזה איחוד".

חברתו לסדרה, גלית גיאת, ספדה לו באינסטגרם: "הרבה דברים אני זוכרת מזבולון אבל בעיקר זוכרת איך תמיד היה מחייך תוך כדי צחוק ואומר שהכול דבש, גם כשהיה לו קשה. לא נתפס".

הזמר אליעד, ששיחק גם הוא עם מושיאשווילי ב"שמש", ספד לו באינסטגרם: "זבולון, היית אור גדול בעולם, איש מצחיק עם עיניים טובות. נהניתי ולמדתי מכל רגע לצידך, בילדות ובחיים הבוגרים. אני אתגעגע אליך".

זבולון מושיאשווילי. צילום מסך, צילום מסך
זבולון מושיאשווילי/צילום מסך, צילום מסך

בשנת 2001 שיחק מושיאשווילי בסרט "חמש דקות בהליכה" בבימויו של איתי לב. ב-2005 שימש כמפיק שותף בסרט "ימים קפואים" של הבמאי דני לרנר. ב-2008 גילם את ארקדי בסרט "מפטיר" של דויד דזאנאשוילי. ב-2009 שיחק בסרטו של חיים בוזגלו "סרק סרק". ב-2010 גילם רוצח שכיר בסרטו של חיים בוזגלו "כבוד".

ב-2005 החל לשמור שבת, ולהניח תפילין מדי יום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
זבולון מושיאשווילי. ניר פקין
מושיאשווילי/ניר פקין

ב-2012 שיחק בסדרת הטלוויזיה "קטמנדו" ובסרטו של עודד דוידוף "הדילרים". בין השנים 2009-2013 שיחק בסדרת הטלוויזיה "קופיקו". ב-2013 גילם את זבולון בעונה השנייה של הסדרה "חסמבה דור 3". ב-2014 שיחק בסרט הקולנוע "שושנה חלוץ מרכזי". ב-2014 החל להופיע גם בפני הציבור הדתי כשבשיאו הופיע בתהלוכת חב"ד בפני מעל 10,000 ילדים. ב-2015 הופיע בסרטו של עמוס גיתאי "רבין - היום האחרון".

שר התרבות מיקי זוהר ספד לו גם: "הצטערתי לשמוע על לכתו בטרם עת של השחקן זבולון מושיאשווילי. מושיאשווילי גרם לנו לצחוק ולהתאהב בו בסיטקום "שמש" בשנות התשעים. הוא שיחק בהצגות, סדרות וסרטים, ואף הפיק, ליהק וביים סרטים עצמאיים שזכו לפרסים. תרומתו העצומה לעיצוב האמנות והתרבות בישראל תיזכר לעד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully