וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם ג'ניפר אניסטון הסתבכה: אחרי הפוסט האנטישמי - ג'יימי פוקס התנצל

עודכן לאחרונה: 5.8.2023 / 20:24

השחקן זוכה האוסקר כתב הלילה באינסטגרם "הם הרגו בחור בשם ישו, מה אתם חושבים שהם יעשו לכם?" ומהר מאוד התעוררה סערה. היום התנצל פוקס: "בחירת המילים פגעה באנשים". גם ג'ניפר אניסטון הסתבכה לאחר שעשתה לייק: "לא עשיתי לייק. אני לא תומכת באנטישמיות"

ג'יימי פוקס. AP
ג'יימי פוקס/AP

השחקן זוכה האוסקר ג'יימי פוקס פרסם הלילה (שבת) פוסט בעל ניחוח אנטישמי בחשבון האינסטגרם שלו - ובסופו של דבר התנצל עליו. "הם הרגו בחור בשם ישו, מה אתם חושבים שהם יעשו לכם?", כתב השחקן לצד האשטגים "אהבה מזויפת" ו"חברים מזויפים". מהר מאוד התעוררה סערה ולאחר מספר שעות מחק פוקס את הפוסט.

מוקדם יותר התנצל פוקס על הפוסט והבהיר: "אני רוצה להתנצל בפני הקהילה היהודית ובפני כל מי שנפגע מהפוסט", כתב השחקן שבאחרונה הבריא מ"סיבוך בריאותי" כלשהו. "אני יודע כעת שבחירת המילים שלי פגעה באנשים ואני מתנצל. זו לא הייתה כוונתי".

מי שהסתבכה בנוסף לג'יימי פוקס הייתה גם כוכבת הסדרה "חברים" ג'ניפר אניסטון שעשתה לייק לפוסט בטרם נמחק. לאחר שנמחק, הבהירה אניסטון: "זה מחליא אותי. לא עשיתי שום לייק לפוסט הזה בכוונה או בטעות אבל יותר חשוב מזה אני רוצה להבהיר לכל החברים שלי ולכל מי שנפגע מהפוסט הזה שהופיע בפיד - אני לא תומכת בשום אופן באנטישמיות ואין לי שום סובלנות כלפי שנאה מכל סוג. נקודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully