וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזי דין יעבור ניתוח מורכב בעמוד השדרה: "אני מאבד את היד שלי"

עודכן לאחרונה: 8.8.2023 / 8:02

הקוסם חזי דין חשף כי הוא צריך לעבור בדחיפות ניתוח מורכב בעמוד השדרה מחשש שיאבד את ידו. "חטפתי מכה עצומה בעמוד שדרה הצווארי בעקבות קפיצה. במשך שנה אני סובל מכאבים. הרופא אמר דחוף לחדר ניתוח. ונקווה לטוב"

חזי דין. ראובן קסטרו
חזי דין/ראובן קסטרו

הקוסם חזי דין חשף כי הוא צריך לעבור בדחיפות ניתוח מורכב בעמוד השדרה מחשש שיאבד את ידו. "אני נאלץ לעשות באופן בהול ניתוח מורכב בעמוד השידרה כי אני מאבד את היד שלי, כן, לא פחות!
ואיך אגיד, לאבד את היד (ובפרט במקצוע שלי) זה לא כיף".

וכך כתב דין בפוסט בפייסבוק: "ביוני שנה שעברה ביצעתי את האקסטרים האחרון שלי, כשתלו אותי הפוך ממנוף בגובה, בין מלתעות ברזל בוערות. כבר חפרתי בכל מקום שבשונה מהאקסטרימים שביצעתי לפני עשור, כאבא לילדים זה היה הדבר הכי לא אחראי לעשות ונשבעתי שלא יהיו חירפונים כאלה עוד. נקודה. רק מה, הנפילה מהמלתעות מגובה של כמעט 30 מטר למזרון ענק חייבת להיות מדויקת, ועל המזל, מה שהיתה אמורה להיות קפיצת/נפילת הסיום לסיפור האקסטרימי שלי - שממנו אני יוצא בריא ושלם חרף כל מה שסיכנתי את עצמי, השתבשה וחטפתי מכה עצומה בעמוד שדרה הצווארי".

חזי דין. ראובן קסטרו
חזי דין/ראובן קסטרו

"במשך שנה אני סובל מכאבים לא הגיוניים וחי על משככי כאבים. מי שמכיר אותי ממש מקרוב מכיר את הישיבות העקומות שאני מנסה לסגל כדי להקל איכשהו על הכאב. אבל רק שהתחילו הנימולים ביד וכשפתאום שמתי לב שאני מאבד קואורדינציה, הבנתי שזה לא משהו שיחלוף. בדיקות בדיקות בדיקות ואז ראו איך מהמכה חוליות בעמוד השדרה הצווארי זזו לכדי כך שהן לוחצות לי על עצבים וגורמות נזק בלתי הפיך.

"זהו. הרופא אמר דחוף לחדר ניתוח. ונקווה לטוב. אז אני עוצר את הכל ומבטל מה שיש בזמן הקרוב. וכמו תמיד אני אופטימי.בספטמבר אני שוב עומד על הבמה. מילה שלי. כבר חולם על הדרך לחגוג, אם אני יוצא מזה בריא ושלם".

  • עוד באותו נושא:
  • חזי דין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully