וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירון אברהם ראיין הורים שבנם עבר התעללות בגן - ונחנק מבכי

עודכן לאחרונה: 9.8.2023 / 19:15

הכתב והמגיש ראיין בחדשות 12 את איתי ושירי שיליאן, הורי פעוט שעבר התעללות ב"גן של סיגל" בהוד השרון ונחנק מבכי במהלך הריאיון

"יפה בן דוד דואגת לעובדות שלה, אנחנו דואגים שהילדים שלנו יהיו בטוחים": מתוך חדשות 12/חדשות 12

המגיש והכתב ירון אברהם ראיין בחדשות 12 את איתי ושירן שיליאן, הורי פעוט שעבר התעללות ב"גן של סיגל" בהוד השרון ונחנק מבכי במהלך הריאיון. זוג ההורים סיפרו על התחושות לאחר שנודע להם על ההתעללות בבנם. "אילולא היו מצלמות, לא היינו מסוגלים לעשות כלום", אמרו. "אני מודה שאני מסתכל עליך וממש קשה לי. איך ממשיכים?", שאל ירון אברהם ונחנק מדמעות (צפו בקטע למעלה). ההורים סיפרו כי הם עדיין בטראומה מהמקרה הנורא.

היום התקיים בבית המשפט המחוזי בלוד דיון בערעור שהוגש על הארכת מעצרה של הסייעת החשודה בהתעללות בגן בהוד השרון. השופט רמי חיימוביץ' אמר כי הוא לא רואה עילת מסוכנות המצדיקה את השארתה במעצר של הסייעת, רואן עבד אל-חי, מטירה. על אף פי כן, בית המשפט דחה את הערעור על הארכת המעצר של הסייעת החשודה בהתעללות בגן של סיגל וקבע כי תישאר במעצר.

הסייעת חשודה במאות מקרי התעללות בילדים עד גיל שנה, בטווח של חודשים בודדים. בדיון שנערך אתמול בבית משפט השלום בפתח תקווה החליט השופט גיא אבנון להאריך את מעצרה עד יום ראשון. לפי עורך הדין המייצג את ההורים, בן מעוז, בשבוע הבא צפויה הצהרת תובע ואחריה כתב אישום בגין התעללות בקטינים וחסרי ישע. הורים לילדים בגן זעמו על האפשרות שתשוב לביתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully