וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצירה ישראלית גדולה מהחיים: yes משיקה את ישראלי+

10.8.2023 / 11:54

מדובר באזור חדש בממשק שיאגד בתוכו את התוכן הישראלי הקיים ב-yes+. סמנכ"ל השיווק של yes: "מחזקים את היצירה הישראלית גם באמצעות קידום התכנים המקומיים"

טאב ישראלי ב-yes. יחצ,
טאב ישראלי ב-yes/יחצ

חברת yes משיקה ללקוחות yes+ אזור חדש בממשק (טאב) שיאגד את התוכן הישראלי הקיים במקום אחד. הטאב החדש ייקרא ישראלי+ ויהיה ניתן להגיע אליו דרך התפריט הראשי לצד הטאבים: ערוצים, CatchUp, סדרות, סרטים ודוקו.

הטאב החדש יכיל את כלל הפקות המקור האהובות של yes מכל השנים ביניהן: אלף, דנה קמה, מלכת היופי של ירושלים, פאודה, הטבח, שטיסל, בלאדי מורי, מי שמע על חוה ונאווה, ריקוד האש ועוד. עוד כולל הטאב החדש גם תכנים לכל המשפחה, סדרות ישראליות לילדים לנוער, תכני דוקו הקומיים, מאחורי הקלעים ושירים מתוך הפקות המקור ואף המלצות צפייה של נועה קירל, הפרזנטורית של yes. בנוסף לתכנים אלה שיהיו פתוחים לכל הלקוחות ללא עלות, הספרייה תכלול גם תכנים בתשלום: ספריית סרטים ישראלים וכן תכנים מערוצי קשת ורשת.

"אנחנו מחזקים את היצירה הישראלית גם בקידום התכנים המקומיים ובהנגשתם לצופים", הסביר דרור בהט, סמנכ"ל השיווק של yes. "הטאב החדש ייאפשר לצופים גישה נוחה, מהירה וקלה לכל התוכן הישראלי העשיר והמגוון שאנחנו מציעים ב-yes+".

  • עוד באותו נושא:
  • yes

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully