וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הדבר הכי טוב ב'בואו לאכול איתי' הוא שאין יותר פרקים עם מיה דגן"

עודכן לאחרונה: 13.8.2023 / 9:10

הנוכחות של מיה דגן בשבוע המרכז של "בואו לאכול איתי", תכנית הקאלט של כאן 11, לא החליקה טוב בגרון של רבים מהצופים שטענו כי היא נטתה לגנוב תשומת לב, לדבר ללא הרף ולוודא שכולם מזהים אותה: "איזה מופע אימים של מיה דגן", "רק רציתי שתצא לי מהמסך או שתהיה על מיוט"

תוכנית הקאלט של כאן 11, "בואו לאכול איתי", חזרה לפני כשבועיים לעונה חדשה - וכמדי עונה היא מעוררת שיח ער. הנוכחות של מיה דגן בשבוע המרכז של "בואו לאכול איתי", תכנית הקאלט של כאן 11, לא החליקה טוב בגרון של רבים מהצופים. השחקנית נטתה לגנוב תשומת לב, לוודא שכולם מזהים אותה ולדבר ללא הרף - בצורה שזכתה להתייחסות גם בתוכנית עצמה מצד המשתתפים האחרים, מה שאף הגיע לכדי עימות חזיתי עם המתחרה דני סימון באחד המקרים.

ברשתות החברתיות ניתן היה לראות שלל התייחסויות להשתתפותה של דגן. לצד כמה גולשים וצופים שכתבו שנחשפו אליה וממש נהנו לצפות בה ("היא מדליקה, מצחיקה וכיפית. גיליתי אותה ועכשיו כל פעם שהשם 'מיה דגן' יופיע, אני ישר איזכר במדליקה מהתכנית", כתבה אחת הגולשות), רוב הצופים הביעו קושי להתמודדות עם הלהג הבלתי פוסק שלה, ואילו אחרים לא הבינו למה מלכתחילה לוהקה מפורסמת לתוכנית שאמורה להתמקד באלמונים.

"יואו, איזה מופע אימים של מיה דגן ב'בואו לאכול איתי'", כתב העיתונאי טל שורר בטוויטר. הגולש רועי שאול הוסיף: "הדבר הכי טוב בעונה החדשה של בואו לאכול איתי הוא שאין יותר פרקים עם מיה דגן". בתגובה לגולש שכתב לו "למרות שהחשיפה שלה על ההתמכרות הייתה מרגשת", ענה: "הייתה מרגשת, אבל בשאר הזמן רציתי שהיא תצא לי מהמסך. או לפחות שתהיה על מיוט".

הגולש יוסף רוזנברג צייץ: "מיה דגן: אני קצת מודאגת שכולם חושבים עלי רק בתור שחקנית לא מעניינת במיוחד. יועץ התקשורת שלה: אוקיי, מה אם במקום זה כולם יחשבו שאת בלתי נסבלת?". הוא גם הוסיף: "לא היה רגע אחד שלה בבואו לאכול איתי שלא גרם לי לרצות לצרוח". גולש אחר כתב: "הליהוק של מיה דגן בבואו לאכול איתי מחרב לי את שבוע מרכז". הגולשת מעין רודה כתבה: "מי הסוכן שצריך לפטר שחשב שזה רעיון טוב לשים את מיה דגן בבואו לאכול איתי?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully