וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת גריי תפתח מועדון הופעות חדש בפארק עתידים בתל אביב

עודכן לאחרונה: 13.8.2023 / 14:52

הפארק שנמצא בבעלות העירייה ואוניברסיטת תל אביב צפוי להכיל בקרוב גם מועדון הופעות חדש בשווי של תשעה מיליון שקלים. מדובר במועדון הרביעי של הקבוצה שיצטרפו לשלושה הממוקמים ביהוד, מודיעין ובלב העיר

חנן יובל וקובי פרץ מבצעים ביחד את להיטו של פרץ "כמה אהבה", מועדון גריי במודיעין, 21 במרץ 2023. סטילס: ראובן קסטרו, וידאו: שגיא בן נון, ראובן קסטרו
מועדון הופעות נוסף של הקבוצה ייפתח בפארק עתידים בתל אביב/ראובן קסטרו, סטילס: ראובן קסטרו, וידאו: שגיא בן נון

קבוצת גריי הודיעה היום (ראשון) כי תפתח מועדון הופעות חדש בפארק עתידים בתל אביב שנמצא בבעלות העירייה ואוניברסיטת תל אביב. מדובר במועדון הרביעי של הקבוצה כשהאחרים ממוקמים ביהוד, מודיעין ובלב העיר.

המועדון החדש צפוי לארח הופעות חיות של מיטב האמנים בארץ, מופעי סטנדאפ מובילים, הרצאות ומטבח שף. עלות ההשקעה בפתיחת המועדון עומדת על סך של תשעה מיליון שקלים. מקבוצת גריי נמסר: "אנחנו נרגשים לקדם מוזיקה ותרבות איכותית לקהלים נוספים. המיקום של המועדון החדש נבחר בקפידה".

אייל גרין מנכ"ל פארק עתידים: "החזון של הפארק מבקש להפוך למרכז תרבות בילוי ופנאי לתושבים. פתיחת המועדון בפארק היא רק יריית הפתיחה, אנחנו עתידים לפתוח בקרוב גם חנויות קמעונאיות ורופ טופ שישמש לאירועים ואזור בילוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully