וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאווה ישראלית: הסדרה "ילד רע" תשתתף בפסטיבל טורונטו

עודכן לאחרונה: 14.8.2023 / 19:30

סדרת הדרמה-פשע הישראלית מבית HOT שיצרו הגר בן אשר ורון לשם ("אופוריה") היא הבחירה הרשמית של הפסטיבל הנודע בקנדה, אחד משלושת הפסטיבלים החשובים בעולם. מדובר בסדרה הישראלית הראשונה שהוזמנה לפרימיירה עולמית על השטיח האדום. כל הפרטים

מתוך ״ילד רע״, 14 באוגוסט 2023. יח״צ,
מתוך ״ילד רע״ שתעלה בקרוב בהוט/יח״צ

סדרת הדרמה-פשע הישראלית "ילד רע" מבית HOT היא הבחירה הרשמית של פסטיבל טורונטו בקנדה, אחד משלושת הפסטיבלים החשובים בעולם. הסדרה נוצרה על ידי הגר בן אשר, רון לשם, דניאל חן, רועי פלורנטין, משה מלכה, עמית כהן ודניאל אמסל והופקה בשיתוף הסטודיו הבינלאומי-ישראלי SIPUR ו-The North Road Company, אולפני התוכן הגלובאליים של פיטר צ'רנין וטדי הפקות.

מתוך תשע סדרות דרמה שהוכרזו כבחירה הרשמית בפסטיבל, "ילד רע" תהיה לסדרה הישראלית הראשונה שהוזמנה לפרימיירה עולמית על השטיח האדום בתיאטרון האיקוני TIFF BELL Lighthouse. כחלק מהפרימיירה יוקרנו שני פרקי הפתיחה של הסדרה בין התאריכים 7-17 בספטמבר. בשנה שעברה הוקרנו "סיפורה של שפחה" (ברוס מילר) ו-"הממלכה" (לארס פון טרייר).

הסדרה נכתבה בהשראת סיפור חייו של הסטנדאפיסט דניאל חן שהעביר חמש שנים מנעוריו במאסר מגיל 13 בלבד. חן גם הוא יצר את הסדרה יחד עם רועי פלורנטין, משה מלכה, עמית כהן ודניאל אמסל. "ילד רע" עוקבת אחר מסע ההידרדרות וההתבגרות של דין בן ה-13, שחלם להיות ראש ארגון פשע ומצא עצמו בכלא לנוער. בין מסעותיו בכלא יתגלה כישרונו של דין במסגרת סדנת תיאטרון שתועבר לאסירים, ובמאית הסדנא תאלץ את דין לממש את כישרונו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully