וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוסי אהריש: "תמיד אמרתי שהאלימות ברשת תגיע לרחוב, וזה מה שקרה"

עודכן לאחרונה: 15.8.2023 / 18:51

העיתונאית שחזרה השבוע לכסא המגישה בחדשות 13 סיפרה בשיחה לאיריס קול ב-103FM על האופי של התכנית החדשה שלה ועל התגובות הגזעניות שהיא עדיין מקבלת. "גם כשנשב בבית אבות, יהיה מי שיכתוב על זה. יש אנשים שלא משחררים". האזינו

לוסי אהריש מתארחת ב"תיק טוק", יולי 2023. ראובן קסטרו
אהריש/ראובן קסטרו

העיתונאית לוסי אהריש סיפרה היום (רביעי) בשיחה עם איריס קול ב-103FM כי היא ממשיכה לספוג הערות גזעניות כלפיה, גם ברקע נישואיה לשחקן צחי הלוי. "גם כשנשב בבית אבות, יהיה מי שיכתוב על זה. יש אנשים שלא משחררים. אדם יושב, והדבר הראשון שהוא מקיא מהפה זה מחבלת", סיפרה, והאשימה כי האלימות הזאת מחלחלת מהרשת לשטח.

"כמעט כל תוכנית דיברתי על הבריונות ברשתות שבסוף תגיע לרחוב, וזה מה שקרה. אז אמרו 'מחפשת תשומת לב', לא הבינו כשאתה הולך לישון עם אנשים שמאחלים לך סרטן, זה לא משהו שעובר לידך. עכשיו מאוד קשה לעצור את כדור השלג הזה. אי אפשר להגיד שזה לא נוגע", אמרה.

אהריש, שחזרה השבוע לכסא המגישה בתכנית "שיחת היום" ברשת 13, אמרה כי היא מקווה שהתכנית החדשה שלה תלך בכיוון אחר משאר שידורי האקטואליה בטלוויזיה. "זה ברור לי שאני לא רוצה עוד מאותו הדבר, ושזה לא יהיה קל להרגיל את הקהל לא לקבל עוד מאותו הדבר", אמרה. "אנשים רגילים לפתוח את הטלוויזיה כשהמגיש מתעצבן ושכולם כועסים. אני חושבת שההחלטה הפעם הייתה מאוד ברורה - בתהליך שעברתי מאז התוכנית בגלגולה הקודם, אני מראיינת שבאה לשמוע את המרואיינים שלי. אני לא יודעת יותר מהם, בדרך כלל הם יידעו יותר ממני, ואם הזמנתי אותם לאולפן יש לכך סיבה. פתאום אנשים אומרים 'איזה קטע, יש פאנל ואין צרחות'. גם כשמתווכחים יש סדר. אני רוצה לתת להם לדבר, לא על כל דבר יש לי דעה. לכך נועד טור הפתיחה בתוכנית, שגם הוא לא מונולוג רגיל".

המגישה הדגישה כי חשוב לה לדבר על החיים עצמם, ולא רק על הפוליטיקה. "בעיקר זנחנו את עצמנו בכל הדיבור על ההפיכה, על מערכת המשפט, שכחנו שאנחנו חיים את היומיום ויש לנו הרבה מאוד בעיות. בתוך כל הבלגאן, החיים שלנו הולכים לאיבוד. אני רוצה בשקל וחצי שיש לי בטלוויזיה, שזה 38 דקות נטו, לנסות ולהחזיר אותנו להתעסק בדברים שהם החיים שלנו ביומיום", הסבירה.

"המזל הוא שהחליטו לחזור עם התוכנית", הוסיפה אהריש. "ההנהלה החדשה הבינה שהיה פה מוצר טוב, שהייתה פה תוכנית טובה, והיא פשוט נגדעה בשיא. לא כל פעם אתה מקבל את ההזדמנות לחזור כמעט לאותה השעה ולעשות את מה שאתה טוב בו. קיבלתי אמון מלא, בשבילי זו מתנה. קיבלתי הזדמנות לחזור כשאני יותר בוגרת, בתקופה שהיא לא פשוטה. היום אני לא רק נלחמת על עצמי, אלא על הילד שלי ועל החיים שיהיו לו פה. חשוב לי מה יהיה פה. היה לי לא פשוט כשהתוכנית ירדה. אבל מישהו אמר לי 'לכי על זה ותעופי'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully