וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת "יניב" על המצב במדינה: "אני מאוד חוששת לעתיד שלנו"

עודכן לאחרונה: 16.8.2023 / 11:01

השחקנית שני קליין אמרה בשיחה עם איריס קול כי היא חשה בת מזל לשחק לצד "שחקני על שבזכותם רציתי להיות שחקנית". על הפוסט השנוי במחלוקת של אורנה בנאי אמרה: "היא הלחיצה אותי, לא הבנתי מה זה. אחר כך זה ממש הצחיק אותי"

האזינו לשיחה של שני קליין ואיריס קול ב-103FM

השחקנית שני קליין, המככבת בימים אלה בסדרה "יניב", אמרה בשיחה עם איריס קול ב-103FM כי זו "מסוג הסדרות שהן כל כך משפחתיות שאפשר להזדהות איתן, אבל כל כך מופרכות שאי אפשר".

בסדרה משתתפים גם שחקנים כמו אורנה בנאי, תיקי דיין, אלברט אילוז, חנן סביון ועוד. "איך התמזל מזלי ליפול בדיוק לנקודה הזאת שמסביבי כל הדמויות הכי הזויות בעולם, אלה שחקני על שבזכותם רציתי להיות שחקנית", אמרה קליין, שהוסיפה: "לעשות קומדיה לוקח יותר זמן מאשר דרמה. הדיוקים, הקצב, כל בדיחה צריכה לשבת במקום. צריך ללטש".

היא אמרה כי הופתעה מהפוסט השנוי במחלוקת של חברתה אורנה בנאי באינסטגרם, שבו כתבה כביכול על מערכת היחסים עם אמא שלה אבל אחר כך נטען כי רמז דווקא לקידום הסדרה שבה משתתפות שתיהן. "איך היא הלחיצה אותי. אני בהתחלה נורא חששתי מזה. זה נורא לא מתאים לאורנה ומי שמכיר את אורנה וראה 'מחוברים' יודע שהדרך לפנות לאמא שלה זה בטח לא באינסטגרם", אמרה קליין. "אפילו אני לא קלטתי שזה ל'יניב', אבל לא הבנתי מה זה. אחר כך זה ממש הצחיק אותי".

לאחר מכן, התייחסה גם למחאה סביב המהפכה המשפטית. "מי שעוקב אחרי יודע שאני הולכת להפגנות, ובטח מה שקורה בימים האחרונים ומה שקשור לנשים בארץ מאוד מטריד אותי. אני לא רוצה מצב שאפשר לא להתייחס למצב. אי אפשר לחיות ככה. אני מאוד חוששת לעתיד שלנו", אמרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully