וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליעד על מות זבולון מושיאשווילי: "קשה לי עד עכשיו לעכל את זה. אני בוכה על זה לא מעט"

עודכן לאחרונה: 16.8.2023 / 11:19

הזמר התארח בתכנית של איריס קול ב-103FM, וסיפר על השיר החדש שהוציא יחד עם שילה בן סעדון, "על החולות", ועל חברו לסדרה "שמש" שהלך לעולמו בתחילת החודש בגיל 52 ממחלה: "הוא לא רצה שיראו אותו במצב כזה"

הזמר אליעד נחום אמר אמש (שלישי) בשיחה עם השדרנית איריס קול בתכניתה ברדיו 103FM כי הוא עדיין מתאבל על מותו של השחקן זבולון מושיאשווילי, ששיחק לצידו לאורך שנים בקומדייה הטלוויזיונית המצליחה "שמש". השחקן, שגילם בסדרה את דמותו המיתולוגית של ששי, הלך לעולמו ממחלת כבד בתחילת החודש, והוא בן 52 בלבד.

"קשה לי לעכל את זה עד עכשיו ואני בוכה מזה לא מעט. הייתי גם בלוויה, היינו בקשר טוב כל השנים האלה. הוא היה בחתונה שלי, דיברנו לא מזמן. היינו יושבים לקפה. הוא לא רצה שיראו אותו במצב הזה", סיפר נחום בשיחה על חברו.

הזמר התארח בתכנית לרגל הסינגל החדש שלו, "על החולות", שנוצר בשיתוף פעולה עם הזמר שילה בן סעדון. "מאז ומתמיד אני אוהב שיתופי פעולה", אמר אליעד, שפרגן לשותפו. "הוא זמר מאוד מוכשר, חזק מאוד בשטח. ברשתות, בנוער, אצל חיילים. הוא כוכב עולה וכיף לתת את הבמה. גם אני הייתי במקום שלו ורציתי שיפתחו לי דלתות", הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully