וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשתו של ברוס וויליס מודה: "אני לא במצב טוב"

עודכן לאחרונה: 16.8.2023 / 11:38

בסרטון שפרסמה באינסטגרם הודתה אמה המינג וויליס בגילוי לב שהיא לא מתמודדת עם הדברים בקלות, אבל משתדלת מאוד לעשות זאת בכך שתדאג גם לעצמה. "אני חייבת להתקדם בראש מורם למען עצמי ומשפחתי. כשאנחנו לא דואגים לעצמנו, אנחנו לא יכולים לדאוג לאף אחד שאנחנו אוהבים"

ברוס ויליס/עריכה: אמיר קוטיגרו

אמה המינג וויליס, רעייתו של ברוס וויליס, פרסמה באינסטגרם סרטון שבו היא חושפת בגילוי לב את קשייה לנוכח ההתמודדות עם הדמנציה שבעלה לוקה בה.

המינג וויליס בת ה-45, דוגמנית לשעבר ומייסדת חברת Make Time Wellness המשווקת מוצרי בריאות לנשים, תיארה את הסרטון שלה כתשדיר שירות לבני זוג שהם גם מטפלים. "אני פשוט חושבת שכל כך חשוב לקחת הפסקה מהחשיבה שלנו, שעבורי יכולה להרגיש מאוד כמו אווירת נכאים", אמרה. "אני יודע שזה נראה כאילו אני מפיקה את המיטב מהחיים. אני צריכה להתאמץ במודע כל יום כדי להפיק את המיטב מהחיים. אני עושה את זה בשבילי, אני עושה את זה בשביל שני הילדים שלי, ולמען ברוס, שלא היה רוצה שאחיה אחרת".

"אני לא רוצה שזה יתפרש לא נכון, שאני במצב טוב, כי אני לא. אני לא במצב טוב", אמרה בכנות. "אבל אני חייבת להתקדם בראש מורם למען עצמי ומשפחתי. כשאנחנו לא דואגים לעצמנו, אנחנו לא יכולים לדאוג לאף אחד שאנחנו אוהבים. אני פשוט עושה כמיטב יכולתי, תמיד. פשוט קחו רגע מתוך היום שלכם וקחו הפסקה כדי לחפש משהו יפה".

בתגובות לסרטון הוסיפה המינג וויליס וכתבה: "כשאנחנו לא דואגים לעצמנו, אנחנו לא יעילים לאנשים שאנחנו אוהבים, אלה שאנחנו רוצים להיות שם בשבילם ולדאוג להם. לא זיקקתי את זה לכדי מדע מדויק, אבל אני מנסה".

ברוס וויליס בן ה-68, כוכב סרטי "מת לחיות" ועשרות סרטים נוספים, פרש מקריירת המשחק ב-2022 לאחר שאובחן עם אפאזיה - פגיעה נוירולוגית בשפה שנגרמת כתוצאה לרוב מאירוע מוחי. בפברואר השנה חשפה משפחתו כי לקה גם בדמנציה מתקדמת. בהודעה מטעם משפחתו נמסר בשעתו: "רצינו למסור עדכון על מצבו של בעלנו, אבינו וחברנו האהוב. מצבו הולך ומידרדר וכעת הוא אובחן עם דמנציה פרונטו-טמפורלית (FTD). זו מחלה קשה מאוד שמעולם לא שמענו עליה ויכולה לפגוע בכולם. כיום אין טיפול למחלה הזו".

מוקדם יותר השנה, השחקנית דמי מור, אשתו לשעבר וויליס, עברה לגור איתו ועם אמה המינג וויליס ושתי בנותיהן, מייבל בת ה-11 ואוולין בת ה-9, כדי לסייע בטיפול בו. לוויליס ומור יש שלוש בנות בוגרות: רומר, וסקאוט וטלולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully