וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הנה הסרטון שמציג את העובדות": מלחמת הגרסאות על הטיסה של נריה קראוס

עודכן לאחרונה: 17.8.2023 / 8:51

כתבת חדשות 13, שהמריאה אתמול מתל אביב לניו יורק והתעמתה עם חרדים שלטענתה ניסו להזיז אותה מושב בשל היותה אישה, כתבה היום כי מפיצים שקרים עליה לפיהם היא לא רצתה לאפשר לשני חברים לשבת זה ליד זה. בנוסף פרסמה סרטון שמוכיח את טענותיה

מלחמת גרסאות סביב טיסתה של שליחת חדשות 13 לארצות הברית, העיתונאית נריה קראוס, שהמריאה אתמול מתל אביב לניו יורק והתעמתה עם חרדים שלטענתה ניסו להזיז אותה מושב בשל היותה אישה.

לאחר שפרסמה את הפוסט וקמה סערה, כתבו כמה גולשים בטוויטר כי היא לא אומרת אמת. אושיית הטוויטר והטיקטוק דניאל עמרם טען כי אותו חרדי שביקש מקראוס לזוז מקום עשה זאת כדי שחברו יוכל לשבת לידו. קראוס הגיבה בכעס וכתבה כי מדובר ב"שקרים נבזיים וחמורים והתרת דם". לדבריה, "לשני החברים היו שני מושבים משלהם ועוד מושב נפרד, כלומר יכלו לשבת שניהם יחד אבל לידי. ולא רצו לשבת ליד אישה. למען הסר ספק, נאמר מפורשות שלא רוצים לשבת לידי, לכן החל לחץ עליי שאעבור מושב. כשלא הסכמתי לעבור המשיכו לחפש ומצאו אישה שתשב לידי ותאפשר לזוג החברים לשבת ליד גבר".

לאחר מכן פרסמה קראוס סרטון של דייל המדבר איתה על המקרה: "בואו נשים סוף להתרת הדם והשקרים. הנה קטע של שיחה על המטוס עם דייל שנכח באירוע. הוא שאל מה שלומי וביקש להתנצל. והנה הוא מספר כאן הכל. והכל ברור. כל מה שאמרתי אמת. כל היתר - שקרים. פשוט תצפו בעובדות לנגד עיניכם".

אתמול כאמור כתבה קראוס בטוויטר כי חרדים שהיו על טיסתה ניסו להזיז אותה ממושב למושב משום שהיא אישה - וכי הדיילת מחברת התעופה צעקה עליה ואמרה לה שבגללה הטיסה לא תצא. "יונייטד אירליינס לא מטפלים בזה", כתבה קראוס. "אומרים לי שבגללי הטיסה לא תצא. בושה. איזו תחושת השפלה שהדיילת האחראית של יונייטד, ישראלית מדברת עברית, ניגשת וצועקת עליי שבגללי הטיסה לא תצא. ושאם כן יטוסו, הטיסה תצטרך בגללי לעצור במצרים. תודה לשני גברים ואישה ישראלית מהממים לידי שתמכו בי".

קראוס מסרה לוואלה! תרבות שבסופו של דבר היא נשארה במקומה ואדם שישב לידה החליף את מקומו. חברת "יונייטד אירליינס" התנצלה בפני קראוס והחלה בבדיקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully