וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לולה מארש, "מועדון הלבבות השבורים": 6 המלצות לאמצע אוגוסט

עודכן לאחרונה: 17.8.2023 / 13:12

לולה מארש במופע בגריי יהוד, מוזיאון אנו בפעילות מקסימה לילדים - ועוד כמה המלצות תרבותיות שאסור לכם לפספס השבוע

"הכוכבים של(א)נו"

"אנו- מוזיאון העם היהודי" משיק הקיץ מפת פעילות חדשה המציעה מסלול ייעודי למשפחות עם ילדים בין מוצגי המוזיאון. המפה תכלול מסלול מובנה בין המוצגים האינטראקטיביים במוזיאון אשר מותאמים לילדים והיא תוצע למבקרים ללא עלות נוספת. את ההשקה ילווה המוזיאון בפעילות קיצית המציעה הצצה מרתקת ומשעשעת אל מאחורי הקלעים של המוזיאון. 'הכוכבים של אנו' תתקיים בשבועיים האחרונים של חודש אוגוסט בשיתוף התיאטרון המוזיאלי-הישראלי. משפחות שיבקרו במוזיאון יפגשו שחקני תיאטרון, שיגלמו נושאי תפקידים מרכזיים בחיי היום יום של המוזיאון, בהם: מנכ"ל/ית, אוצר/ת, מדריך/ה, מעצב/ת ועוד.

מתי? 20-31 באוגוסט

איפה? מוזיאון אנו, קמפוס אוניברסיטת תל אביב

מועדון הלבבות השבורים

אסופת שבורי ושוברי לבבות שיקראו הודעות שמעולם לא שלחו לאהובי לבם בשעת שכרות, געגוע, כעס ונקמה. יצירתה של אלעד סמוכה בהנחיית הסטנדאפיסטית עדי ששון. לא להחמיץ.

מתי? הערב, יום חמישי, 20:00

איפה? בית חנה, בן גוריון, תל אביב

מופע השקת האלבום "כתר מלכות לאבן גבירול"

'כתר מלכות' היא אחת מפסגות שירתו הדתית של משורר תור הזהב בספרד, שלמה אבן גבירול, ונחשבת כאחת מיצירות המופת של השירה הדתית העברית. אלבום "כתר מלכות לאבן גבירול" - שהוקלט בפסטיבל העוד בניהולו האמנותי של אפי בניה - מבקש להשיב לקדמת הבמה את אחד מאוצרות השירה העברית בלבוש חדש. מופע השקת האלבום, בהפקת בית הקונפדרציה, הוא פרי יצירה של נגן הקמנצ'ה וחליל הניי יגל הרוש.

מתי? 24 באוגוסט

איפה? תיאטרון החאן בירושלים

לולה מארש

הלהקה המוכשרת, שהוקמה על ידי יעל שושנה כהן וגיל לנדאו לפני עשור, ממשיכה לכבוש את הבמות הכי נחשבות בארץ ובחו"ל ומופיעה בין השאר בפסטיבלים גדולים כמו פרימוורה, מונטראו, פוקלפופ, אקזיט, זיגט ועוד. בימים אלה הלהקה נמצאת בסיבוב הופעות חדש לרגל צאת אלבומם השלישי - "Shot Shot Cherry".

מתי? 18 באוגוסט

איפה? גריי יהוד

זהו זה על הבמה

חברי "זהו זה" האגדיים - אבי קושניר, גידי גוב, דבל'ה גליקמן, מוני מושונוב ושלמה בראבא - מעלים לראשונה מופע משותף ובו מבחר שירים מתוך התכנית האהובה בשילוב מערכונים, הומור ותועפות של קסם.

מתי? 24-23 באוגוסט

איפה? בריכת הסולטן, ירושלים

זהו זה, אמפי קיסריה, 5 באוגוסט 2023. שלומי פינטו,
חברי "זהו זה" באמפי קיסריה/שלומי פינטו

דייט ראשון - מחזמר קומי

הפקת גמר של תלמידי שנה ג' בסטודיו למשחק מיסודו של יורם לוינשטיין מעלים מחזמר שעולה לראשונה בישראל, אשר מציב מראה מרירה ומצחיקה על החיים המודרניים בצילה המאיים של המדיה החברתית, הקושי ליצור קשר אנושי על רקע עולם ההולך ונעשה קר ומנוכר, ועל החיפוש הבלתי פוסק אחר אינטימיות אמיתית וחיבור אנושי. במאי וכוריאוגרף: עוז מורג. ההצגה "דייט ראשון" הועלתה לראשונה בבכורה ב-2012 בסיאטל ובברודווי ב-2013. לאחר מכן הועלתה גם בטוקיו, בואנוס איירס, מלבורן, לונדון ומוסקבה.

מתי? 18.8.23 - 28.9.23

איפה? אולם "עבאס" - רח' חנוך 19, שכ' התקווה, ת"א

  • עוד באותו נושא:
  • לולה מארש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully