וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלם והפתעה בבית האח הגדול: ספיר בורגיל הודחה

עודכן לאחרונה: 19.8.2023 / 23:51

הדיירת המרכזית ספיר בורגיל, בת זוגו של הדייר אברהם ואחותו של הדייר שניר, הודחה מבית האח הגדול אחרי 77 יום. היא הועמדה להדחה מול עדן, דיירת שנכנסה בכניסה השנייה של הדיירים החדשים, ובמפתיע הודחה מהבית

"האח הגדול" מכינים תקציב/רשת 13

הדחה מפתיעה באח הגדול: הדיירת המרכזית ספיר בורגיל, בת זוגו של הדייר אברהם ואחותו של הדייר שניר, הודחה מבית האח הגדול אחרי 77 יום. בכך היא הגיעה למקום ה-10 העונה. היא הועמדה להדחה מול עדן, דיירת שנכנסה בכניסה השנייה של הדיירים החדשים, ובמפתיע הודחה מהבית. כשנשאלה מי לדעתה צריך להיות הזוכה הגדול של האח הגדול, ענתה: "אני מאד רוצה שאח שלי ומאד רוצה שגם אברהם. אם צריך לבחור זוכה אחד, אז אברהם".

האח הגדול, ספיר. רשת 13, צילום מסך
ספיר/צילום מסך, רשת 13

בתחילת השבוע פרסמנו בוואלה! תרבות כי בעקבות עשרות הטרדות כלפי מנחת "האח הגדול", לירון ויצמן, הוחלט ברשת 13 להצמיד לה מאבטח. בנוסף, למשטרה הוגשה תלונה נגד האדם החשוד בהטרדה.

לוואלה! תרבות נודע כי בשבועות האחרונים הופנו כלפי ויצמן הטרדות רבות מצד אותו אדם, ששלח לה עשרות הודעות נאצה והתקשר ללא הפסקה ממספרים שונים, חלקם חסויים, תוך שהוא מתייחס אליה באופן אישי ולתכנית "האח הגדול". בין השאר אותו אדם כתב לה דברים קשים כמו "את שליחה של יצורי אופל" ו"את משרתת את כוחות הרוע". בעקבות כך, הוגשה נגד החשוד בהטרדות תלונה למשטרה, שמסרה לרשת שבכוונתה לחקור זאת, ומאבטח יוצמד לויצמן כבר היום.

בימים האחרונים פורסמו פוסטים שקריים לגבי ויצמן, בהם נטען שפוטרה מתפקידה כמנחת "האח הגדול" - דבר שלא היה ולא נברא, ופורסם גם ציטוט שקרי, שכביכול נאמר כתגובה על ידי ויצמן: "טעיתי, לקחתי את החוק לידיים, מאחלת בהצלחה לגיא ויעל מקווה שהטעות הקשוחה שעשיתי תסלח לי איזה יום", דברים שלא אמרה מעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully