וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי מאבק במחלה: כוכב "החיים עצמם" רון ספס ג'ונס הלך לעולמו בגיל 66

עודכן לאחרונה: 20.8.2023 / 14:46

השחקן האהוב ועטור הפרסים הלך לעולמו עקב בעיה ריאתית ארוכת שנים. הוא היה מועמד ארבע פעמים לפרס האמי ולאחרונה גם לפרס טוני על הופעתו במחזה Clyde's בברודווי

רון ספס ג'ונס, 12 ביוני 2022. Dia Dipasupil, GettyImages
כוכב "החיים עצמם" הלך לעולמו בגיל 66/GettyImages, Dia Dipasupil

השחקן רון ספס ג'ונס, המזוהה בעיקר כוויליאם היל בסדרת הדרמה "החיים עצמם", הלך לעולמו אמש (שבת) בגיל 66. נציג של ג'ונס אישר את מותו למגזין פיפל: "השחקן האהוב ועטור הפרסים הלך לעולמו עקב בעיה ריאתית ארוכת שנים. אהבתו לבמה הייתה נוכחת לאורך כל הקריירה שלו, כולל מועמדותו לטוני".

ג'ונס חשף לראשונה בשנת 2021 לניו יורק טיימס כי הוא נאבק במחלת ריאות חסימתית כרונית וכי הושתלו לו ריאות בשנת 2020. כשהתראיין ל-Today לפני כשנה, ג'ונס סיפר כי המועמדת לטוני על קטגוריית שחקן משנה במחזה Clyde's בברודווי (מאת לין נוטאיג'), הניעה אותו להחלמה מהירה. "היה לי מזל גדול והיו לי רופאים מעולים. זו עדיין הייתה התאוששות מאוד קשה ומפרכת, אני כנראה אתאושש לשארית חיי", סיפר בראיון.

ג'ונס היה מועמד ארבע פעמים לפרס האמי בקטגוריית "הופעת אורח יוצאת מהכלל לשחקן בסדרת דרמה", ואף קטף את הפרסים היוקרתיים ב-2018 וב-2020. כמו גם, השתתף בסדרות "מר רובוט", "חוק וסדר: פשע מאורגן", "דברים טובים יותר" ו"לוק קייג'" מבית מארוול. בין היתר ג'ונס השתתף בסרטים "קוראים לי דולמייט", "חצי נלסון" ו"מתוק ומרושע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully