וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופירה אסייג עוקצת: "איפה אילה חסון? לא בא לה לעשות תחקיר?"

עודכן לאחרונה: 23.8.2023 / 21:08

בעקבות הפרסום שבני הזוג נתניהו עברו למלון יוקרתי בירושלים בזמן שמעונם ברחוב עזה עובר שיפוצים, אופירה אסייג שלחה עקיצה כלפי אילה חסון. "לא בא לה לעשות תחקיר על השיפוצים ברחוב עזה בירושלים?", שאלה בסרקזם

אופירה אסייג, אילה חסון. שוקה כהן, פלאש 90 - יונתן זינדל,
"מאוד אהבה לתחקר". אופירה אסייג נגד אילה חסון/שוקה כהן, פלאש 90 - יונתן זינדל

בעקבות הפרסום של בן כספית במעריב, על כך שבני הזוג בנימין ושרה נתניהו עברו להתגורר במשך שבוע במלון אסטוריה היוקרתי בירושלים, בזמן שביתם ברחוב עזה יעבור שיפוץ, מגישת הטלוויזיה אופירה אסייג שלחה עקיצה כלפי אילה חסון בחשבון הת'רד שלה.

ככל הידוע, המדינה אישרה שכירת סוויטה מפוארת במלון פלוס חדר עבודה צמוד לטובת בני הזוג. מטעמם נמסר כי "בהנחיית גורמי הביטחון ולאור התגברות האיומים נגד ראש הממשלה נתניהו, נעשים סידורי ביטחון סביב דירתו בירושלים שמחייבים אותו לשהות למספר ימים מחוץ לדירתו במקום שאושר על ידי גורמי האבטחה וגורמי המקצוע במשרד רה"מ".

לנוכח השיפוצים כתבה אסייג: "איפה אילה חסון? לא בא לה לעשות תחקיר על השיפוצים ברחוב עזה בירושלים? היא דווקא מאוד אהבה לתחקר במעון של ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט".

אסייג מתייחסת לדיווח של חסון בחדשות 13 באפריל 2023 על כך שהוצאות משפחת בנט על הזמנות מזון חודשיות מגיעות לכדי 11 וחצי אלף שקלים בממוצע. זאת, לצד 15 אלף שקלים המשמשים לקניות בסופרים ומעדניות. סך ההוצאות מסתכם בכ-50 אלף שקלים בחודש בממוצע, בתוספת הוצאות אבטחה וניהול משק הבית. בלשכת בנט בשעתו הגיבו והמחישו כי בפועל יש "חיסכון של 2 מיליון שקלים בשנה ביחס לתקופת נתניהו בשנים שלפני כן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully