וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לי בירן: "לא פחדתי, אמרתי לעצמי שיש לי פה רק מה להרוויח"

עודכן לאחרונה: 23.8.2023 / 20:24

הזמר, המשתתף ב"רוקדים עם כוכבים", אמר בשיחה עם איריס קול ב-103fm שתשודר הערב: "לא רקדתי אף פעם לפני. אבל לא פחדתי. באתי ללמוד. עכשיו הריקוד כבר בתוכי, וייילך איתי לכל מקום תמיד". על שירו החדש "מלאכים" אמר: "אם אתה מספיק ער ופותח את הלב, הכל בא לדבר איתך"

לי בירן. שי פרנקו,
לי בירן/שי פרנקו

"לא רקדתי אף פעם לפני", אמר הזמר והיוצר לי בירן, המשתתף ב"רוקדים עם כוכבים" בקשת 12, בשיחה עם איריס קול ב-103fm שתשודר הערב ב-21:00. "ידעתי שיש לי חוש קצב מאוד מפותח כי אני מוזיקאי ומתופף, וידעתי שיש לי יכולות אתלטיות מסוימות. הציעו לי להשתתף בתוכנית. חשבתי על זה יום. כשמציעים לך פרויקט בסדר גודל כזה, בדרך כלל מתקשרים לקולגות שלנו שעשו את זה בקטע של לקראת מה אני הולך. לא עשיתי את זה".

"לא פחדתי", הוסיף בירן, "אמרתי לעצמי שיש לי פה רק מה להרוויח. באתי ללמוד. אני רק רוצה להישאר יותר וללמוד יותר. אני לא חושב שארקוד בתדירות שאני רוקד בה כרגע, אבל הריקוד כבר בתוכי, זה משהו שילך איתי לכל מקום תמיד. אני חושב שגיליתי זאת בדיוק בזמן".

בירן הוציא לפני מספר ימים שיר חדש, "מלאכים" שמו, אותו כתב והלחין עם גיל ויין וטל קסטיאל. "אני לא אגיד על מי כתבתי את השיר, אולי עוד כמה שנים אוכל לדבר על זה", אמר בירן. "המלאכים היא מילה נרדפת לשליחים, וכולנו שליחים. השיר הזה הגיע לעולם בשביל כל מי שצריך לשמוע אותו. הרבה פעמים אנחנו שואלים את עצמנו שאלות, ותוהים מאין תבוא הישועה. אם אתה מספיק ער ופותח את הלב, אתה מתחיל לראות שכל מה שקורה סביבך, הכול בא לדבר איתך".

האזינו לריאיון המלא (מעל).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully