וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צלם יחסי הציבור והעיתונות אביב חופי מת בגיל 55

עודכן לאחרונה: 24.8.2023 / 12:28

חופי, שמת מסיבוכים אחרי שתי השתלות כבד, עבד בין השאר עם וואלה ועם מערכת גיא פינס ועם משרדי יחסי ציבור גדולים. אשתו פזית: "הוא לקח כל משימה בצורה רצינית. איש עם לב טוב. תמיד היה לו חיוך על הפנים"

אביב חופי. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אביב חופי/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

צלם יחסי הציבור והעיתונות אביב חופי הלך הלילה לעולמו בגיל 55. בשנה האחרונה עבר שתי השתלות כבד שהובילו לסיבוכים. הוא הותיר אחריו את אשתו, פזית, ובן שאמור להתגייס לצה"ל בשבוע הבא. חופי יובא למנוחות היום (חמישי) בשעה 14:00 בבית עלמין ירקון - שער חסד.

חופי נולד לפני 55 שנה וגדל בגבעתיים. הוא החל לעבוד ב-2005 כצלם בתחומי הבידור, האופנה והפפראצי. הוא עבד עם כלי תקשורת שונים, בהם וואלה ומערכת גיא פינס, ועם משרדי יחסי ציבור גדולים ובהם רני רהב ושלמור. בנוסף, הרבה לצלם גם לאירועים של העשירון העליון ושל עולם העסקים.

"הוא מאוד אהב את העבודה שלו. הוא לקח כל משימה בצורה רצינית, ובגלל זה אהבו לעבוד איתו. הוא עשה תמיד עבודה מושלמת", אמרה לוואלה! תרבות אלמנתו פזית. "הוא היה אבא מדהים ואוהב ובן זוג אוהב. איש עם לב טוב. תמיד היה לו חיוך על הפנים, תמיד".

"היתה לו מחלת כבד משנת 2017 והיה במצב יציב. בשנה האחרונה חלה החמרה במצב בריאותו והוא אושפז לעתים קרובות בגלל סיבוכים", הוסיפה פזית. "בינואר האחרון הוא אושפז, וארבעה ימים אחרי האשפוז הוא עבר את השתלת הכבד הראשונה. ההשתלה הראשונה לא נקלטה. הוא ממש היה בין חיים למוות. למזלנו אחרי חודש הגיעה ההשתלה השנייה. היא נקלטה אבל היו המון סיבוכים. הוא הסתבך עם חיידקים אלימים שלא הייתה להם תרופה. לאט לאט הוא הלך ודעך. היה מונשם הרבה חודשים. וסבל".

הצלמים ראובן קסטרו (מימין) ואביב חופי. עמוד הפייסבוק של אביב חופי, צילום מסך
הצלמים ראובן קסטרו ואביב חופי/צילום מסך, עמוד הפייסבוק של אביב חופי
ניר פקין, ענת מוסברג ואביב חופי. באדיבות המצולמים
אביב חופי עם חבריו הצלמים ניר פקין וענת מוסברג/באדיבות המצולמים

צלם וואלה ראובן קסטרו ספד לחופי: "אביב חופי היה הנוף התל אביבי הקבוע. בלעדיו לא היה מתחיל האירוע. היה רודף אירוע אחרי אירוע של יחסי ציבור ומסיבות, לפעמים היה מצלם מספר אירועים באותו ערב. היה ידען גדול בכל הרכילות התל אביבית, כשרצית לדעת משהו או לזהות מישהו - הוא היה הכתובת, הוא היה המודיעין של הצלמים. גם אהב להצטלם בעצמו בכל אירוע עם כל הידוענים. בנוסף, הוא היה בנאדם מאוד חרוץ, חביב, נעים הליכות, חייכן, טוב לב ועוזר לחבריו בעבודתם ובנאדם חיובי. גורלו התאכזר אליו ולא שפר מזלו עם טכנולוגיית הרפואה החדשה".

חברו, הצלם ניר פקין, ספד לחופי בעמוד הפייסבוק שלו: "חופי, איך מסכמים חיים שלמים? במיוחד עכשיו כשהם נגמרים. אני גרוע בסיכומים. פיסה של עבר הווה ועתיד שחמדת ממני ולקחת פתאום. קשר בין בני אדם הוא לא דבר סתמי. הוא דבר מכאיב, שטומן בחובו הרבה אנרגיה, הרגלים, טוב, רע, כעס, שמחה, פרידה, פגישה. אז אני לא מאמין בכל המסביב. אני כן מאמין במה שלקחת איתך כשעזבת שזה הרבה. ומה אומר לך השארת אותי ב'מצב חרא'. שזו היתה ההודעה האחרונה שלך אלי בעצם. היית בן אדם טוב מדי. מקווה שתבוא לבקר בחלומות. הרכבת ממשיכה לנסוע ולא מרחמת על הזמן ולא לוקחת שבויים. אוהב, חבר יקר".

איש יחסי הציבור רני רהב ספד לחופי בפייסבוק: "צלם מעולה, איש מקסים וטוב לב. כל עובדי רהב תקשורת, הילה ואני מתאבלים ועצובים מאוד".

  • עוד באותו נושא:
  • אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully