וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאבטח של טיילור סוויפט פוטר לאחר שתועד שר בזמן הופעתה. צפו

עודכן לאחרונה: 24.8.2023 / 12:20

בסרטון ויראלי שזכה למיליוני צפיות נראה המאבטח קלווין דנקר שר בזמן שאיבטח את הופעתה של טיילור סוויפט, וכמו כן ביצע יחד איתה את השיר "Cruel Summer". המאבטח הציע לחברת האבטחה למחוק את חשבון הטיקטוק שלו, והצעותיו לא נענו

@much Apparently this #securityguard applied for a job after being unable to secure tickets to #TaylorSwift's concert as a fan ?? #erastour [?: TikTok/@Ryan Bailey ♬ original sound - MuchMusic

קלווין דנקר מאבטח בחברת האבטחה "BEST", פוטר לאחר שהופץ בטיקטוק סרטון ויראלי שבו הוא נראה שר בזמן שאיבטח את הופעתה של טיילור סוויפט, וכמו כן ביצע יחד איתה את השיר "Cruel Summer" בעוד סוויפט נראית מאחוריו על הבמה.

כמה חודשים לאחר שפורסם הסרטון, שזכה למיליוני צפיות, דנקר הודיע ​​בסרטון שהעלה לחשבון הטיקטוק שלו כי הוא פוטר: "אשת משאבי האנוש שהתקשרה אליי לא הסבירה לי בדיוק מה עשיתי לא בסדר. לא עשיתי דבר מלבד לבקש להצטלם, מעולם לא הוצאתי את הטלפון שלי ומעל לכל, דאגתי שטיילור סוויפט בטוחה". עוד סיפר דנקר כי הציע למחוק את חשבון הטיקטוק שלו במטרה לשמור על מקום עבודתו, והצעותיו לא נענו.

טיילור סוויפט בהופעה. Jeff Kravitz/, GettyImages
שר בזמן שאיבטח את הופעתה של טיילור סוויפט ומיד לאחר מכן פוטר/GettyImages, Jeff Kravitz/

לפי דיווחים באתר "האינדיפנדנט", דנקר הגיש בעברו מועמדות לתפקיד בתקווה שיוכל לעבוד באחת מההופעות של סוויפט. עם זאת, חברת האבטחה לא מאפשרת לעובדים שלה לצלם תמונות או סרטונים במהלך עבודתם. אך למרות שסיפר לעוקביו על הפיטורים, דנקר הוסיף ואמר: "עדיין יצא לי לעבוד על אחד המופעים הכי מגניבים אי פעם. אני לא נוטר טינה למעסיק שלי".

מקרה דומה התרחש בחודש מאי האחרון: מעריץ נוסף של סוויפט, שלא הצליח להשיג כרטיסים להופעתה בנאשוויל, הצליח להשיג עבודה כמאבטח באצטדיון במהלך האירוע. מעריצים מהקהל הבחינו בו ליד הבמה כשהוא מדקלם כמה מהשירים שלה, תיעדו אותו וגם הסרטון הזה הפך בין רגע לוויראלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully