וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגיש הטלוויזיה האגדי בוב ברקר הלך לעולמו בגיל 99

עודכן לאחרונה: 27.8.2023 / 12:38

ברקר נחשב למגיש הוותיק ביותר אי פעם של תכנית שעשועון בתולדות הטלוויזיה של ארצות הברית

בוב ברקר, 6 בדצמבר 2015. Matt Winkelmeyer, GettyImages
מגיש הטלוויזיה הוותיק הלך לעולמו בגיל 99/GettyImages, Matt Winkelmeyer

מגיש הטלוויזיה האמריקני הוותיק וזוכה פרסי האמי בוב ברקר הלך לעולמו אמש (שבת) בגיל 99. "בעצב רב אנחנו מודיעים כי המנחה גדול הזמנים עזב אותנו", כך הודיע רוג'ר ניל, סוכנו של איש הטלוויזיה. לפי דיווח של מגזין וראייטי ברקר נפטר בלוס אנג'לס מסיבות טבעיות.

ברקר שהנחה את תוכנית השעשועון "פחות או יותר" במשך 35 שנה ואת השעשועון "אמת או חובה" במשך 19 שנה, נחשב למגיש הוותיק ביותר אי פעם של תכנית שעשועון בתולדות הטלוויזיה של ארצות הברית. בין היתר, ברקר גם מופיע בספר השיאים של גינס על הופעותיו הרצופות בהנחיית השעשועונים בהן גם חילק סכום משוער של יותר מ-200 מיליון דולר.

בוב ברקר וסם סיימון ב8 ביוני 2013. Araya Diaz, GettyImages
ברקר זכה ב-15 פרסי אמי ובפרס מפעל חיים/GettyImages, Araya Diaz

לאורך הקריירה המפוארת שלו, ברקר זכה ב-15 פרסי אמי בעוד 12 מתוכם הוענקו לו עבור הנחיה. בשנת 1999 הוענק לברקר פרס מפעל חיים וחמש שנים מאוחר יותר הוא נכנס להיכל התהילה של האקדמיה לאמנויות ומדעי הטלוויזיה.

כמו כן, ברקר נודע גם בפעילותו הרבה למען זכויות בעלי חיים כשבין השאר החליט לפרוש מהנחיית תחרויות מיס תבל לאחר שסירבו לבטל את הענקת מעיל הפרווה המסורתי כחלק מחלוקת הפרסים. דורות'י ג'וס, רעייתו של ברקר, נפטרה מסרטן הריאות בשנת 1981, לזוג לא היו ילדים וברקר מעולם לא נישא מחדש. ברקר הותיר אחריו בני משפחה מורחבת שטיפלו בו בימיו האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully