וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כן, אחי, מה שאתה שומע, כנראה זה פעמיים בשבוע

3.1.2001 / 13:48

אורן פרסיקו על שובו למסך של רפי רשף, מעוך מתמיד

מחלקת הפרומו עטורת התשבחות של חברת קשת רמזה השבוע, ואולי בקריצה מסוימת, כי התוכנית החדשה של רפי רשף תהיה מעניינת. צברתי אופטימיות במשך יומיים וקיוויתי להיות מופתע לטובה. עימות בין טטיאנה סוסקין לחזיר שעבר ברית מילה נראה כמעט ריאלי, שיחה מעמיקה על מחלקת הפרומו עטורת התשבחות היה מספק. זה לא קרה.

התוכנית נפתחת ורפי רשף נראה כמו גידי גוב על היפנודרום. נעימת התוכנית מנמנמת ברקע. בתשובה לשאלה מה שלומו הוא שוב עונה "סטנדרטי". הפעם היה זה אובר-סטייטמנט. הוא נראה מעוך ומוכן ללישה עמוקה.

אלא שדבר לא קורה. זו לא היתה תוכנית פתיחת עונה - זו היתה סתימת שעת שידור ברזרבות של המדינה: באולפן ריק מקהל הופיע רב פקד שהריח את האנס הסדרתי, אחריו ניר ברעם שיצא לאנפף פרשנויות פוליטיות בשטח, משהו על הפצוע האחרון מלבנון... היה גם איזה גימיק מכובס שאמור להסעיר את המדינה, אבל למי יש כוח להתייחס אליו. ברוסית קוראים לזה חלטורה (הר' קמוצה).

הכישלון החל לעורר חמלה עם בוא הפרק הקומי של התוכנית. ספי ריבלין ניסה להריץ דחקות עם רפי על מנהיגי עולם המעשנים מריחואנה. הגיב אנד טייק בינהם לוקה בחסר. הכי התבאס מכל העסק גדי סוקניק, שהובא לאולפן לא ברור לשם מה, ופנה אל רפי לקראת סיום בתלונה: "אמרת שיהיו פה דוגמניות, שיהיה קהל, לא היה כלום". ובצדק מבחינתו. אני סומך על סוקניק שביום שלישי בערב היה יכול להיות במספר אתרים אחרים בהם כן היו דוגמניות, ולא היה ספי ריבלין. רפי מצידו הבטיח שביום שישי הוא יחזור בתוכנית "אחרת". מישהו אמר טטיאנה סוסקין?

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully