וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תעזבו אותו בשקט": אדל נזפה באיש אבטחה באמצע הופעתה | צפו

עודכן לאחרונה: 28.8.2023 / 12:15

המוזיקאית הבריטית עצרה את הופעתה בלאס וגאס ונזפה מהבמה על איש אבטחה שלטענתה "הטריד" את אחד ממעריציה. "מה קורה שם? למה המעריץ הצעיר הזה כל כך הפריע לו מאז שהתחילה ההופעה?"

המוזיקאית הבריטית אדל עצרה בסוף השבוע האחרון את הופעתה ב-Caesars Palace שבלאס וגאס ונזפה מהבמה על איש אבטחה שלטענתה "הטריד" את אחד ממעריציה. לפי תיעודים נרחבים של מעריצים שנכחו באירוע, אדל הפסיקה לבצע את שירה "Water Under The Bridge" ופנתה מהבמה לעבר אותו איש אבטחה: "מה קורה שם? למה המעריץ הצעיר הזה כל כך הפריע לו מאז שהתחילה ההופעה? בגלל שהוא קם? מה קורה איתו?".

לאחר כמה רגעים שבהם אדל ניסתה למשוך את תשומת ליבו של אותו אדם, המוזיקאית אמרה: "כן אתה! עם היד למעלה, הרם את ידך". ברגע בו איש האבטחה זיהה כי היא אכן פנתה אליו, אדל המשיכה ואמרה: "מה אתה עושה? למה כולכם מפריעים לו? אתה יכול לעזוב אותו בשקט בבקשה?"

עוד הוסיפה ואמרה למעריץ: "הם לא יפריעו לך יותר יקירי. אתה תיהנה מההופעה". מיד לאחר מכן המוזיקאית התנצלה בפני הקהל: "סליחה חברים. הוא הפריע לו ולאנשים אחרים שישבו מאחוריו במהלך כל המופע. הוא כאן כדי ליהנות, כולכם כאן כדי ליהנות". אדל סימנה לנגנים והחלה לבצע מחדש את השיר.

נוסף לאלה, אדל גם חשפה באחת מהופעותיה כי היא התמוטטה מאחורי הקלעים לאחר שחוותה התקף של סיאטיקה, תופעה של כאבים חדים ופתאומיים בגב ממנה סובלת. הזמרת סיפרה למעריצים כי אחד מאנשי הצוות בהפקה מצא אותה משותקת מאחורי הקלעים לאחר שהופיעו הכאבים: "הם הרימו אותי מהרצפה". כמו כן, אדל גם נאלצה לקחת הפסקה קלה במהלך הופעתה: "אני הולכת לנוח רגע בגלל הסיאטיקה שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully