וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביד פלוטניק מצטרף למחאת רפאל אדנה: "נשבר הלב, נסו להבין את הכאב"

עודכן לאחרונה: 28.8.2023 / 12:24

בפוסט שפרסם באינסטגרם שלו כתב המוזיקאי: "נשבר הלב על הילד. ולפני שבאים בטענות לעדה האתיופית על הפגנות וחסימת כבישים, אולי שווה לנסות ולהבין את גודל הזוועה וההתעלמות, אולי ככה נבין למה אנשים עושים את מה שהם עושים. ואיזה כאב הם זועקים"

בווידאו: משפחת רפאל בן ה-4 נפגשה עם הפרקליטות כדי לצפות בחומרי החקירה/ניב אהרונסון

המוזיקאי רביד פלוטניק מצטרף למחאת "צדק לרפאל" המוחה על התנהלות הרשויות בחקירת מותו של רפאל אדנה בן ה-4 בתאונת פגע וברח בנתניה בחודש מאי. בפוסט שפרסם באינסטגרם שלו כתב: "נשבר הלב על הילד. ולפני שבאים בטענות לעדה האתיופית על הפגנות וחסימת כבישים, אולי שווה לנסות ולהבין את גודל הזוועה וההתעלמות, אולי ככה נבין למה אנשים עושים את מה שהם עושים. ואיזה כאב הם זועקים". לסיום הוסיף האשטאג "צדקלרפאל".

אתמול הגיעה משפחתו של רפאל אדנה לפרקליטות מחוז מרכז כדי לצפות בסרטונים של מצלמות מאזור התאונה. בפרקליטות סירבו עד כה לשחרר למשפחה את התיעוד מהמצלמות של הרכב הפוגע, שכן לטענתם הסרטונים הם חומר חקירה בתיק שעדיין לא הוגש בו כתב אישום. אולם, בשל המצב החריג, הטענות הרבות והזעם של המשפחה, בפרקליטות הזמינו את המשפחה, באמצעות עו"ד רוני אלוני סדובניק המייצגת אותה, לצפות במצלמות של מוזיאון החלל בנתניה, הסמוך לאזור התאונה. לאחר הפגישה, שארכה כ-4 שעות, מסרו בפרקליטות שהוצגו למשפחה חומרי הראיות ותמונת המצב של התיק.

אדנה בן ה-4 נפגע מרכב בשדרות בן גוריון בעיר לפני כשלושה חודשים, בזמן שטייל עם סבו ואחיו. הוא מת מפצעיו כעבור ארבעה ימים. הנהגת הפוגעת לא עצרה ונמלטה מהזירה. המשטרה עצרה למחרת אם ובתה בחשד שדרסו את אדנה, נמלטו מהזירה, וניסו לשבש חקירה כשלפי גורמים במשטרה, הן התכוונו לקחת את הרכב למוסך. מממצאי החקירה עלה כי הבת, בעלת הרכב, שהייתה רשומה כנהגת בזמן התאונה, לא שהתה ברכב. נגד האם צפויה הפרקליטות להגיש כתב אישום בגין עבירת הפקרה, ולא המתה.

כמה מחברי ילדותו של רביד פלוטניק היו יוצאי אתיופיה ולפיכך הכינוי שדבק בו בילדות - נצ'י נצ' - גם הפך במרוצת השנים לשם הבמה שלו. בשנת 2019 חזר לשמו האמיתי. בשנת 2019 הוציא את השיר "מדינת משטרה" על מחאת העדה האתיופית בו כתב בין השאר: "וסבתא מספרת על אתיופיה, על הרים ונהרות ועל אוטופיה, אז תרימו יד ליוסף סלסמה, כי שכחנו את אברה שם בעזה, כולה בורג בתוך מכונה, ואתה לא תמיד שייך לעדה הנכונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully