וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הכניסה של ספיר לבית האח הגדול: הסולחה הגדולה של ליאל ושי

עודכן לאחרונה: 28.8.2023 / 13:45

אחרי הכניסה של ספיר ובני משפחתה לבית האח הגדול במסגרת משימה שהתקיימה אתמול בלילה, החליטו ליאל ושי להתפייס אחרי ימים ארוכים שבהם שרר ביניהם ריב. "ספיר אמרה לי 'די די'"

שי לי יורדת על יובל מעתוק/צילום מסך רשת 13

אחרי הכניסה של ספיר ובני משפחתה לבית האח הגדול במסגרת משימה שהתקיימה אתמול בלילה, החליטו ליאל ושי להתפייס אחרי ימים ארוכים שבהם שרר ביניהם ריב. "ספיר אמרה לי 'די די' לגבי הריב עם שניר. אני אוהבת אותך, אני מתחננת בפניך, די די. זה שהיא לא כועסת עליי - זה הכי חשוב בשבילי. היא רק אמרה לי 'די לריב עם שניר'. רואים שמאוד כואב למשפחה של שניר וספיר שאני בריב עם שניר. היא סימנה לי 'תעשה פסק זמן' עם היד שלה".

הריב בין שי לליאל פרץ לפני מספר ימים אחרי ששי העמידה את ליאל להדחה במסגרת ההעמדה הפומבית להדחה. ליאל נעלב עמוקות משי ומאז הם לא דיברו. ליאל התחבר למי שהייתה היריבה המרה שלו בבית, סתיו, וביחד עם היוו משקל-נגד לשי ושניר.

צפו בשיחת הפיוס בין שי לליאל

גם אברהם התרגש מאוד מהמפגש עם ספיר ומשפחתה. "לא הייתי מרוכז בשום דבר, רק בה", אמר אברהם בהתייחסו לספיר שהייתה בת זוגו בבית. שניר אמר שהוא שמח שמשפחתו אוהבת מאוד את בת זוגו בבית, שי. שניר סיפר לשי על השיחה שהייתה לו עם ספיר ועל כך שהיא אמרה לו להמשיך בדיוק בדרך שלו. הם צחקו שעכשיו, שכשי ראתה את ההורים של שניר והוא ראה את אמא של שי - הם עלו שלב ביחסים.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully