וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגישת רדיו הסתבכה עם זוג שתועד מקיים יחסי מין מול חלון ענק באמצע היום

10.9.2023 / 0:09

הגבר והאישה היו עירומים לגמרי וביצעו את זממם ממש מול החלון השקוף. מגישת הרדיו הפופולארית שגרה ממש רחוב משם, ניסתה לברר בשידור מה פשר הסרטון הזה, שצבר מעל מיליון צפיות. צפו

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

זוג צולם מהרחוב כשהוא מקיים יחסי מין מול חלון ענק/תיעוד מרשתות חברתיות, שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

ג'קי או, מגישת רדיו פופולארית מאוסטרליה, שהיא גם שופטת בגרסה המקומית של "הזמר במסיכה", מצאה את עצמה מעורבת בסקנדל מיני בלי שבכלל התכוונה - הכל בגלל שהיא הפכה להיות אחד מעדות הראייה לזוג שתועד כשהוא מקיים יחסי מין מול חלון ביתם השקוף ממש באמצע היום.

בשני סרטונים שפורסמו ברשת נראים בני הזוג עירומים לחלוטין, מבצעים אקטים מיניים גרפיים מאוד מול חלון זכוכית באורך מלא באור השמש.

בני הזוג משכו את תשומת לבם של שכנים, סועדים במסעדות ובעלי חנויות ברחוב למטה. "כולם מדברים רק על זה", אמר בעל עסק מקומי לדיילי מייל האוסטרלי, "הם היו זוג? זה היה בתשלום? אולי זה היה סטוץ? יש כל כך הרבה שאלות ללא מענה!' הוא אמר.

ג'קי, שמתגוררת במרכז אחד הפרברים האקסקלוסיביים של סידני ממש קרוב למקום שבו תועד הזוג הזה, נדהמה כשראתה את השניים מקיימים יחסי מין ובמהלך שידור רדיו שהיא העבירה עם המגיש קייל סנדילאנדס, היא סיפרה שהיא הייתה ממש באזור כשזה קרה.

"הייתי בדיוק שם אתמול אצל רופא שיניים", היא סיפרה למאזינים שלה. ג'קי דיברה בשידור על סקנדל הסקס הפומבי ואמרה: "אין סיכוי שזו היתה אני, אבל הבניין הזה נראה בדיוק אותו דבר. הייתי במרחק רחוב משם".

גרה רחוב משם. ג'קי או

כמובן שהסרטונים הפכו מיד להיות ויראלים מאוד, כאשר מסםר עדי הראייה תיעדו את הזוג והעלו את זה לרשת, שם התיעוד הנועז צבר מיליוני צפיות. שני המגישים השתעשעו וצפו בסרטון הזה בזמן השידור כשהם דנים מדוע בני הזוג לא בחרו מיקום פרטי יותר ופחות חשוף לכולם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

צפו בקטע משידור הרדיו בו דנו בסרטון

וזה הסרטון המדובר

"הם עשו את זה בפומבי בכוונה", אמרה ג'קי, "זו ראוותנות לשמה משום שהם יודעים שכולם רואים את זה". קייל טען שלדעתו זהו גבר שהביא הביתה מאהבת או בחורה שאינה בת הזוג שלו. "אתה לא מקיים יחסי מין עם אשתך מול החלון בדאבל ביי באמצע היום", הוא אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully