וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה מוחק את האנושיות שלי": מיילי סיירוס יוצאת נגד סיבובי הופעות

עודכן לאחרונה: 28.8.2023 / 19:11

הזמרת והשחקנית האמריקנית חשפה מדוע היא לא נוהגת לצאת לסיבובי הופעות: "מערכת היחסים היום-יומית הזו, בה אני ממוקמת בתור מושא הצפייה והם אלה שצופים בי הרסנית עבורי" | צפו

@mileycyrus

Used To Be Young (Series) - PART 6

♬ Used To Be Young - Miley Cyrus

המוזיקאית והשחקנית האמריקאית מיילי סיירוס חשפה כי היא לא נוהגת לצאת לסיבובי הופעות מאחר שהיא מרגישה שהיא יכולה להינזק מכך. זאת כחלק מסדרת סרטוני ראיונות רטרוספקטיבים קצרים שפירסמה בחשבון הטיקטוק שלה, לרגל יציאת הסינגל החדש שלה בשם "Used To Be Young".

"אנשים לא באמת מבינים שאמנם ההופעה היא רק 90 דקות, אבל אלה החיים שלי", הסבירה סיירוס. "אם את עסוקה כל הזמן בלתפקד ברמה מסוימת של אינטנסיביות ומצוינות, אז מן ההכרח הוא שתזדקקי גם לכמות שווה של זמן התאוששות ומנוחה". עוד המשיכה וסיפרה הכוכבת: "מערכת היחסים היום-יומית ביני לבין המון אנשים אחרים, בה אני ממוקמת בתור מושא הצפייה והם אלה שצופים, לא בריאה עבורי. היא מוחקת את האנושיות ואת החיבור שלי, ובלי האנושיות והחיבור אני לא אוכל להיות כותבת שירים, שזו העדיפות העליונה אצלי".

לא מדובר בפעם הראשונה שבה סיירוס מתבטאת נגד יציאה לסיבובי הופעות. הכוכבת הבהירה מוקדם יותר השנה למגזין ווג הבריטי כי אין בה רצון לעשות טור נוסף: "אחרי הסיבוב האחרון שעשיתי ב-2014 הסתכלתי על הנושא באופן שונה. שאלתי את עצמי 'האם אני רוצה לחיות את חיי למען הנאה של מישהו אחר מלבד שלי?' אני לא יכולה". עוד סיפרה סיירוס כי ההופעה אינה טבעית לה: "זאת תחושת בדידות עצומה, כי את אחת מול 100,000 אנשים. אז את לבד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully