וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אתם דור מזוין, שרמוטות זונות!": אישה היכתה נערות שהפריעו בסרט בחדרה

עודכן לאחרונה: 29.8.2023 / 22:06

לאחר שחבורת נערות הרעישה אמש בהקרנה של הסרט "במלכוד" בסינמה סיטי בחדרה, אישה שישבה לפניהן באולם הקולנוע החלה לחבוט בהן, להכות אותן ולקלל אותן נמרצות. בסרטון שפרסם דניאל עמרם נראית האישה משתוללת מזעם ומטיחה בנערות: "שרמוטות, חארות, זונות". חשודה נעצרה

לאחר שחבורת נערות הרעישה אמש בהקרנה של הסרט "במלכוד" בסינמה סיטי בחדרה, אישה שישבה לפניהן באולם הקולנוע החלה לחבוט בהן, להכות אותן ולקלל אותן נמרצות. בסרטון שפרסם דניאל עמרם בעמודי הטוויטר והטלגרם שלו נראית האישה משתוללת מזעם על אותן נערות ומטיחה בהן קללות קשות.

"אתם אשכרה דור מזוין, אני אזיין אתכן!", צרחה האישה לעברן בעודה מכה אותן וחובטת בהן עם התיק שלה. "מה את עושה?!", הן ענו לה בתדהמה, והיא המשיכה לקלל ולהכות אחת מהן. "אל תגעי בי!", צועקת לה אחת הנערות, שלטענת דניאל עמרם היו בנות 10 בלבד. "אתן חארות, אתן חרא של בנות, אתן זונות. כל הסרט הן עושות רעש, הזונות השרמוטות האלו!". כשאחד האנשים בהקרנה שואל אותה למה היא הרביצה להן, היא ענתה: "כי הן שרמוטות, אני ארביץ ואעשה מה שבא לי, אל תחנך אותי. קראתי לסדרן שלא רצה להוציא את הזונות האלה".

לפי דיווח של עמרם, אותן נערות יצאו מהקולנוע, הזמינו משטרה אך היא לא הגיעה. אולם, הערב נעצרה חשודה באירוע בביתה בפרדס חנה. בניגוד לפרסומים קודמים, איש לא הגיש תלונה, אבל המשטרה פתחה בחקירה יזומה ואיתרה את החשודה שתיחקר במשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully